• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

شهادت حاج قاسم، طومار آمریکا و اسرائیل را می پیچد/ خنده های ترامپ به زودی تبدیل به گریه می شود

  • کد خبر : 41048
  • 14 دی 1398 - 11:46
شهادت حاج قاسم، طومار آمریکا و اسرائیل را می پیچد/ خنده های ترامپ به زودی تبدیل به گریه می شود

واکنش تویسرکانی ها به خبر شهادت سردار سپهبد سلیمانی در خور تحسین است، آنان گرچه این واقعه تلخ را جانسوز می دانند، اما تأکید دارند که خون حاج قاسم پایمال نمی شود و زمینه ساز درهم پیچیدن طومار آمریکا و اسرائیل غاصب در منطقه می شود. به گزارش عصر همدان؛ صبح روز گذشته خبر شهادت […]

واکنش تویسرکانی ها به خبر شهادت سردار سپهبد سلیمانی در خور تحسین است، آنان گرچه این واقعه تلخ را جانسوز می دانند، اما تأکید دارند که خون حاج قاسم پایمال نمی شود و زمینه ساز درهم پیچیدن طومار آمریکا و اسرائیل غاصب در منطقه می شود.

به گزارش عصر همدان؛ صبح روز گذشته خبر شهادت سردار سلیمانی همه مردم ایران و آزادیخواهان جهان را در غم و اندوهی بزرگ فرو برد، اما پیام رهبری که تأکید کردند انتقام سختی در انتظار جنایتکاران امریکایی است، کمی قلب های رنج دیده از غم دوری سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی را تسلی داد.

هنوز ساعت به ۹ صبح نرسیده بود که تویسرکان همچون سایر نقاط کشورمان رخت عزا بر تن کرد و در تلویزیون شهری نیز تصاویری از شهید قاسم سلیمانی به نمایش گذاشته شد؛ تویسرکانی ها همچون سایر ملت شهیدپرور کشورمان خود را در اندوه تلخ و جانکاه شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، این مالک اشتر علی سهیم دانستند.

شهادت حاج قاسم طومار امریکا و اسرائیل را می پیچد

امام جمعه تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به شهادت سردار بزرگ کشورمان، اظهار کرد: خون شهید سردار سلیمانی طومار پلید امریکا و اسرائیل را در منطقه خواهد پیچید.

حجت الاسلام مرتضی موحدی گفت: شهید سلیمانی متعلق به جهان اسلام است و ملت های آزادیخواه هرگز نمی گذارند خون او پایمال شود.

تمام آزادیخواهان جهان، خونخواه شهید سلیمانی هستند

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: راه شهید سلیمانی ادامه دهنده راه شهیدان جبهه مقاومت بود.

وی با تأکید بر اینکه آزادی‌خواهان جهان همه خونخواه سردار سلیمانی هستند، افزود: شهادت این سردار بزرگ بستر مناسبی برای یک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت علیه آمریکای جنایتکار و حامیانش به زودی فراهم می سازد.

شهادت حاج قاسم، بسترساز رویش صدها سلیمانی می شود

سرهنگ مرتضی سیاهوشی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی زمینه ساز رویش صدها سلیمانی می شود.

وی ادامه داد: ما ملتی آزاده و استکبارستیز هستیم و امروز مردم و حتی کودکان در جای جای میهن، آرزوی قاسم سلیمانی شدن دارند.

ایران اسلامی ۸۰ میلیون قاسم سلیمانی دارد

خواجوی یکی از دانشجویان تویسرکانی نیز با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی برای ایران شرافت خرید، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار ایران را در تمام زمینه ها در جهان بالا برد و به همه ثابت کرد که ما تا آخرین قطره خون پای ولایت هستیم و با تروریسم مبارزه می کنیم.

وی یادآور شد: آمریکایی ها و اسرائیلی ها تصور می کنند که قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند و غافل از آن هستند که ایران اسلامی ۸۰ میلیون قاسم سلیمانی دارد که هرکدام تا آخرین قطره خون خود در راه ولایت، انقلاب و این سرزمین ایستاده و جان می دهند.

این دانشجوی تویسرکانی اظهار کرد: آمریکا فراموش کرده که بعد از ترور دانشمندان هسته ای ما، بسیاری از دانشجویان در دانشگاه تهران و دانشگاه شریف صف کشیدند تا به رشته فیزیک هسته ای تغییر رشته دهند.

به زودی خنده های ترامپ تبدیل به گریه می شود

خواجوی با بیان اینکه همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند انتقام سختی در انتظار آمریکای جنایتکار است، گفت: ما ملت ایران انتقام خون شهید سلیمانی را از بدخواهان اسلام می گیریم.

وی با تأکید بر اینکه به زودی خنده های ترامپ تبدیل به گریه می شود، بیان کرد: ترامپ خواهد فهمید ایران و ایرانی چگونه پوزه آمریکا را به خاک می مالد.

سردار سلیمانی در قلب ایرانی هاست

محمدامین عبدالمالکی نوجوان تویسرکانی نیز با بیان اینکه سردار سلیمانی حافظ امنیت و اقتدار کشوران بود، افزود: این شهید بزرگوار جانانه در برابر داعشی های جنایتکار ایستاد و امروز جای این سردار بزرگ در قلب ماست.

اکبری بانوی تویسرکانی نیز با بیان اینکه با شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی اندوهگین شدیم، تصریح کرد: ناراحتی ما برای از دست دادن سردار بزرگی است که کارهای بسیار مهمی برای امنیت کشور انجام داده و بر گردن همه ما حق دارد.

بامداد روز گذشته ۱۳ دی ماه، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله بالگرد‌های آمریکایی به شهادت رسید؛ مراسم تشییع پیکر این فرمانده دلاور و شجاع جبهه مقاومت و همرزمانش صبح روز یکشنبه ۱۵ دی ماه، در مشهد مقدس و در جوار بارگاه منور و ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شود.

مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران، صبح روز دوشنبه ۱۶ دی ماه برگزار می‌شود و پیکر مطهر این سرباز امت و ولایت صبح روز سه شنبه ۱۷ دی ماه در کرمان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد…

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41048
  • دیدگاه‌ها برای شهادت حاج قاسم، طومار آمریکا و اسرائیل را می پیچد/ خنده های ترامپ به زودی تبدیل به گریه می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.