• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
مسئول پایگاه هدیه الزهرا:

با لبخند ایتام و نیازمندان، رضایت خدا را حس می‌کنم

  • کد خبر : 196633
  • 19 شهریور 1402 - 9:21
با لبخند ایتام و نیازمندان، رضایت خدا را حس می‌کنم
مسئول پایگاه هدیه الزهرا گفت: شناسایی نیازمندان جغرافیایی محور است و از طریق افرادی که در پایگاه هستند خانواده‌های نیازمند را شناسایی و با تحقیقات در حد توان به آن‌ها رسیدگی و دستگیری می‌کنیم.

به گزارش عصر همدان؛ حمیده محمدی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: یک قدم خیر را خداوند چندین برابر جبران می کند، لبخندی که در چشم ایتام ونیازمندان می‌بینم حس عجیبی به من دست میدهد از صمیم قلب رضایت خدا وند را حس می‌کنم

مسئول پایگاه هدیه الزهرا افزود:  اثر کار خیر را در زندگی خودم و خانوادم بارها و بارها دیدم و دعای خیر این بزرگواران شامل حال انسان می‌شود.

محمدی ادامه داد: پایگاه ما حدود ۵ سال است شکل گرفته است  و خوشبختانه از افراد بسیار خوب و پای کاری هستند که در همه جوانب به ما کمک میکنند،  قسمت فرهنگی، قسمت نیروی انسانی، جهاد سازندگی که خوشبختانه از لحاظ جهاد سازندگی در عرصه کمک رسانی به ایتام جهت بسته بندی بسته های غذایی،  ذبح قربانی حتی کمک رسانی و امداد رسانی در بحث  خانه سازی که در کمتر پایگاهی، خانم ها در بحث خانه سازی فعالیت داشتند.

وی افزود:  سه مورد خانه سازی برای افراد مستمند در روستای خاکو، ابرو و ده پیاز داشتیم.

 

مسئول پایگاه هدیه الزهرا  گفت: چهارده نوبت سیسمونی داشتیم، سیسمونی ها بالغ بر ۶ الی ۷ میلیون به خانواده ها هدیه شد، بحث جهیزیه بوده که بالغ بر ۲۰یا ۲۵ مورد جهیزیه کامل شامل گاز، یخچال، تلویزیون، وسایل آشپزخانه، فرش، بخاری،  رختخواب بوده است.

محمدی گفت: بحث کمک رسانی و امداد رسانی به خانواده های نیازمند مخصوصا در بحث اجاره خانه، پرداخت آب،برق،  گاز، ۴مورد بحث آزادی زندانی که یک مورد هم مادر شهید یک عدد النگو خودشان را هدیه دادند و همان یک قطعه النگو باعث آزادی یک زندانی و بازگشت به آغوش خانواده شدکه باعث دعا برای خودشان و شهید بزرگوارشان شدند.

وی ادامه با بیان اینکه مبلغ خوبی در صندوق ذخیرشده و گره گشایی از خیلی از نیازمندان انجام گرفته افزود: کمک رسانی‌های مختلفی در بحث کار آفرینی داشتیم  صندوق ما  عامل درآمد زایی برای خیلی از جوانان شد، اهدا وام به دو جوان که در عرصه کار بودند توانستند انارستان در ساوه اجاره کنند و با تهیه رب انار رشد کردند که در حال حاضر ما رب انار های این دو بزرگوار را به فروش می‌گذاریم.

 

مسئول پایگاه هدیه الزهرا  گفت: شناسایی نیازمندان جغرافیایی محواست و از طریق افرادی در پایگاه هستند خانواده های نیازمند را شناسایی میکنند و با تحقیقات و در حد توان به آن ها رسیدگی ودستگیری می‌کنیم.

محمدی ادامه داد : کسانی که می خواهند در مسیر خیر قدم برادرند از مسیر نترسند و بدانند که خداوند مسیر را باز و در تمام مراحل زندگی کمکشان می‌کند.

وی افزود: هدایت گر شما خداوند است و مسیر را برایتان باز می کند ما در این مسیر بارها و بارها معجزات پی در پی الهی را دیدیم، و توانستیم دست چند تا جوان را بگیریم ، چند تا زندانی را آزاد کنیم چند تا خانواده را خوشحال کنیم.

وی در آخر تاکید کرد: از مسیر راه نترسید اولین قدم را برادرید خداوند قدم های بعدی را برای شما میسر می‌کند.

 

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=196633
  • دیدگاه‌ها برای با لبخند ایتام و نیازمندان، رضایت خدا را حس می‌کنم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.