• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

شفافیت هزینه‌های تبلیغاتی باعث به وجود آمدن مجلس انقلابی می‌شود

  • کد خبر : 38639
  • 02 دی 1398 - 11:02
شفافیت هزینه‌های تبلیغاتی باعث به وجود آمدن مجلس انقلابی می‌شود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نیازمند یک مجلس انقلابی، پاک و نمایندگان پاک دست هستیم و گام نخست برای تحقق این امر شفاف شدن هزینه‌های انتخاباتی و شیوه‌های تبلیغات است. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به تصویب […]

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نیازمند یک مجلس انقلابی، پاک و نمایندگان پاک دست هستیم و گام نخست برای تحقق این امر شفاف شدن هزینه‌های انتخاباتی و شیوه‌های تبلیغات است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به تصویب طرح دو فوریت شفاف‌سازی هزینه‌های انتخابات در مجلس اظهار داشت: این طرح توسط عده‌ای از نمایندگان تهیه شد که دارای ۱۲ ماده و دو اولویت است.

وی تشکیل مجلس انقلابی را از مهم‌ترین اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: ما نیازمند یک مجلس انقلابی و پاک و نمایندگان پاک دست هستیم و گام نخست برای تحقق این امر شفاف شدن هزینه‌های انتخاباتی و شیوه‌های تبلیغات است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، عدم ورود پول‌های کثیف و مراکز زر و زور را یکی دیگر از اهداف این طرح دانست و تأکید کرد: ورود این مراکز قدرت و پول‌های کثیف باعث زیر دِین رفتن یک نماینده و یا کاندیدا می‌شود.

وی، شفاف‌سازی هزینه‌های انتخابات را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور عنوان کرد و افزود: درگذشته شاهد بودیم که برخی افراد که به عرصه نمایندگی و وکلای ملت وارد می‌شدند چه در حوزه داوطلبین و چه نمایندگان هزینه‌های میلیاردی و غیرقابل‌باور می‌آوردند و مرجع این هزینه‌ها مشخص نبود و اگر کاندیدا رأی می‌آورد باید آن‌ها را در دوران نمایندگی جبران می‌کرد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه بیان کرد: تبدیل‌شدن مجلس شورای اسلامی به مجلس تراز انقلاب مهم‌ترین هدف اجرای این طرح است و شفافیت هزینه‌های تبلیغاتی باعث عدم ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات می‌شود.

وی، کارآمدی مجلس را از دیگر اثرات اجرای طرح شفافیت هزینه‌های انتخابات دانست و تصریح کرد: نماینده‌ای که با شفافیت وارد مجلس می‌شود دستش زیر سنگ کسی نبوده و آزادانه عمل می‌کنید و هدف اصلی آن شنیدن درد مردم و تلاش برای رفع مشکلات جامعه می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اجرای این طرح کمک می‌کند که مجلس در رأس امور باشد و به محلی برای معامله و اقتصادی و سیاسی تبدیل نشود

وی با اشاره به مهم‌ترین اثرات ورود پول‌های کثیف به انتخابات بیان کرد: نماینده‌های که با پول‌های کثیف وارد مجلس شده باید تلاش کند که آن‌ها را جبران کند فراموش می‌کند که هدف اصلی مجلس چیست و این به معنی ازکارافتادن مجلس و خارج شدن از رأس امور آن است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38639
  • دیدگاه‌ها برای شفافیت هزینه‌های تبلیغاتی باعث به وجود آمدن مجلس انقلابی می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.