• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان همدان:

شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و حکومتی است

  • کد خبر : 211873
  • 05 اسفند 1402 - 10:05
شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و حکومتی است
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان همدان گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و حکومتی و وظیفه قانونی و فردی است بنابر‌این باید در انتخابات سهیم باشیم.

علی نجفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» در رابطه با ضرورت انتخابات گفت: قدرت اجتماعی و سرمایه اجتماعی و آبروی یک کشور به بحث انتخابات و انتخاب کردن اصلح است و زمان پیروزی انقلاب یک میثاق ملی مردمی بوده است که دشمن قصد ایجاد گسست در این میثاق ملی و در این قدرت ملی را داشت.

وی با بیان اینکه انتخابات حق همه افراد است مخصوصا حق ایرانیان، افزود: اقتضای عقل این است که همه از این حق استفاده کنند چون نماد مردم سالاری است.

نجفی با اشاره به اینکه دخالت در سرنوشت است که موجب استحکام نظام در یک کشور می‌شود، اظهار کرد: در انتخابات گذشته کارنامه درخشانی به همت همین مردم سالاری داشتیم و ضرورتا هم باید در این دوره، کارنامه را باید درخشان کنیم و سر بلند بیرون بیاییم چرا که عدم حضور مردم دشمن را خوشحال می‌کند.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه نام امام و قطعا وصیت شهدا بار دیگر زنده خواهد شد و خون و عظمت و حیاط جدیدی در رگ‌های نظام جریان پیدا خواهد کرد، گفت: بنابر این نباید این فرصت بزرگ را از دست بدهیم و بار دیگر توطئه‌های دشمن را به یاس تبدیل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به رهبری نظام لبیک بگوییم، افزود: با حظور پر رنگ و معنا دار خودمان پای آرمان‌های نظام و امام و شهدا باشیم و یک روز تاریخی دیگری را در ۱۱ اسفند رقم می‌زنیم و پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد.

انتهای خبر/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211873
  • دیدگاه‌ها برای شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و حکومتی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.