• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
استاندارد همدان تاکید کرد:

شروع اجرای ۱۷۵ طرح با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومان

  • کد خبر : 196600
  • 18 شهریور 1402 - 16:21
شروع اجرای ۱۷۵ طرح با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومان
استاندارد همدان گفت: در هفته دولت عملیات اجرایی ۱۷۵ طرح با اعتبار حدود ۴۰ هزار ميليارد تومان آغاز شد.

به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان در ساختمان استاندارد ی با حضور مدیران ارشد برگزار شد.

در این جلسه، استاندارد همدان حضور حماسی مردم مسلمان ایران و همچنین ادیان و مذاهب مختلف از سراسر جهان در اربعین حسینی و تشکیل همایش بیش از بیست میلیون نفری را قابل تحسین دانست.

قاسمی فرزاد ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی پرسنل فراجا افزود: حضور شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در جاده‌های استان سبب افزایش امنیت زائرین و کاهش سوانح رانندگی بوده است.

استاندارد همدان گفت: موکب‌های مردمی در پذیرایی از زائرین بسیار مطلوب عمل کردند که سبب رضایت‌مندی آنها بود.

وی افزود: در هفته دولت امسال یک‌هزار و ۴ پروژه با اعتباری بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره‌برادری قرار گرفت.

استاندارد ادامه داد: همچنین در هفته دولت عملیات اجرایی ۱۷۵ طرح با اعتبار حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان آغازشد.

مسعود ویژه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، در این جلسه با ذکر برنامه‌های برگزار شده فرهنگی در طی یک ماه گذشته و کنگره ۸۰۰۰ هزار شهید استان همدان و نمایش فصل شیدایی گفت: طبق آمارها و اعلام موسسه فرهنگی اوج، این نمایش در همدان بیشترین مخاطب را در بین شهرهای دیگر داشته است.

حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: ۱۴۰۰ سال ذر مورد اسلام صحبت شده و حاکمیت تشکیل شده، که دشمنان اسلام و ایران می‌خواهند ریشه اسلام را تضعیف کنند.

وی افزود: با سوزاندن قرآن چیزی از ارزش‌های آن کتاب آسمانی کم نمی‌شود.

حاج بابایی گفت: جوان‌های ما با سوال‌هایی موجه می‌شوند که آینده خود را مبهم می‌بینند. کارهایی در کشور در حال انجام است که امید را در جامعه افزایش می‌دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: متاسفانه عملکرد‌های دولت بازگو نمی‌شود. مقام معظم رهبری که بالاترین شخصیت در کشورمان است بارها فرمودند عملکرد‌ها و تصمیمات دولت در اداره مملکت را اعلام کنید تا مردم بدانند.

حاج بابایی در باره کار فرهنگی در جامعه و حفظ روحیه جوانان گفت: ایمان و امید را در دل جوانان زنده نگه دارید حتی با پخش اذان و قرآن.

نماینده مردم همدان در مجلس در رابطه با اربعین حسینی عنوان کرد: شهرداری همدان در ایام اربعین در کربلا معلی سنگ تمام گذاشت.

وی افزود: شهرداری همدان با در اختیار گذاشتن ادوات و ماشین‌آلات و بیش از ۱۳۰ نیروی خدماتی زحمت کش، فعال‌ترین بخش در خاک عراق بودند.

عملکرد نیروی خدماتی قابل تحسین و تقدیر است. به نحوی که این فعالیت‌ها برای تمام زائرین ایرانی قابل رویت بود.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=196600
  • دیدگاه‌ها برای شروع اجرای ۱۷۵ طرح با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.