• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

سید جمال‌الدین اسدآبادی؛ چهره‌ای جهانی و تأثیرگذار در وحدت جهان اسلام

  • کد خبر : 179352
  • 15 اسفند 1401 - 8:48
سید جمال‌الدین اسدآبادی؛ چهره‌ای جهانی و تأثیرگذار در وحدت جهان اسلام

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از برگزاری اولین جلسه بنیاد سیدجمال در دفتر استاندارد خبر داد و گفت: مقدمات جلسات فعال بنیاد سیدجمال در این جلسه برنامه ریزی شد. کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ سید جمال‌الدین اسدآبادی را چهره‌ای جهانی و تأثیرگذار در وحدت […]

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از برگزاری اولین جلسه بنیاد سیدجمال در دفتر استاندارد خبر داد و گفت: مقدمات جلسات فعال بنیاد سیدجمال در این جلسه برنامه ریزی شد.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ سید جمال‌الدین اسدآبادی را چهره‌ای جهانی و تأثیرگذار در وحدت جهان اسلام خواند و اظهار کرد: سیدجمال برای استان همدان و شهر اسدآباد که زادگاه اوست افتخار که نگاه به این شخصیت فراملی و جهانی است.

وی با بیان اینکه سیدجمال یک هویت ایرانی دارد و باید در زمینه شناسانن این چهره و شخصیت به جهان فرهنگسازی بیشتری انجام دهیم، افزود: نقش افکار سیدجمال به عنوان یک روحانی پیشتاز در حرکت اصلاحی جهان اسلام و بیداری اسلامی مهم و بی‌بدیل است و البته نگاه سیدجمال دغدغه امروز رهبر انقلاب است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با تأکید بر برگزاری نشست‌ها و کنگره‌ها با موضوع سیدجمال شناسی و انتقال تفکر او به نسل امروز، گفت: سال ۸۸ بنیاد سیدجمال به تصویب رسید اما رها شده بود و امروز اولین جلسه بنیاد در دفتر استاندارد ی با حضور استاندارد ، آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از چهره‌های علمی و فرهنگی برگزار شد و در این جلسه مقدمات جلسات فعال بنیاد برنامه ریزی شد.

وی یادآور شد: از سال گذشته طبق قول‌هایی که در کنگره سیدجمال گرفته شد، ساماندهی یادمان سیدجمال با تملک زمین های اطراف آن در دستور کار قرار گرفت و فضایی هم برای تشکیل بنیاد سیدجمال در طبقه فوقانی یادمان ایجاد خواهد شد.

سرمدی در خصوص ماندگاری اداره میراث فرهنگی در بنای یادبود سیدجمال هم گفت: تصمیماتی در این زمینه گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179352
  • دیدگاه‌ها برای سید جمال‌الدین اسدآبادی؛ چهره‌ای جهانی و تأثیرگذار در وحدت جهان اسلام بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.