• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

سپاه از جنس مردم برای حفظ نظام است

  • کد خبر : 214880
  • 03 اردیبهشت 1403 - 13:35
سپاه از جنس مردم برای حفظ نظام است
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در بدو انقلاب اسلامی حضرت امام دور اندیشی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی داشت.

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی« عصر همدان»با بیان اینکه برای دفاع از انقلاب اسلامی باید از از جنس خود مردم باشد تا بتواند نظام را حفظ کند، گفت: بنابر این سپاه و بسیج در ذهن امام بود ودر ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ دستور راه اندازی سپاه و سپس سازمان بسیج را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه درصد بالایی از خدمات‌رسانی سپاه خدمات رسانی به مردم است ادامه داد: دو نیرو، سپاه و بسیج از مردم برای دفاع از خود مردم راه اندازی شد و در طول تاریخ ۴۵ ساله که پشت سر گذاشتیم، سپاه توانست توانمندی‌های خود را بروز دهد مثل دفاع مقدس، خود کفایی، آمادگی‌های دفاعی و ایجاد بازدارندگی برای نظام جمهوری اسلامی و از همه مهم‌تر این است که در هر کجا انقلاب اسلامی دچار مشکل شود حتی بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، سپاه خط مقدم است و در کنار مردم است.

مجیدی با اشاره به آیه قرآن «با دشمنان سخت‌گیر و با دوستان مهربان باشید»، گفت: سپاه این روش را سیره خود قرار داده، در کنار مردم و پیگیر رفع مشکلات مردم است و بر عکس در مقابل دشمنان، استکبار جهانی، آمریکا و کسانی که بخواهند برای مردم و نظام مشکل ایجاد کنند سپاه به عنوان سپر و لرزه گیر نظام در مقابل آن‌ها می‌ایستد.

انتهای خبر/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214880
  • دیدگاه‌ها برای سپاه از جنس مردم برای حفظ نظام است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.