• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

سنجش نوآموزان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح استان انجام می شود

  • کد خبر : 118489
  • 02 تیر 1400 - 8:34
سنجش نوآموزان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح استان انجام می شود

محمد پورداود گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح استان انجام می شود. به گزارش عصرهمدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در آیین افتتاح پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان اظهار کرد: آموزش و پرورش کانون خلق دنیای آینده است و […]

محمد پورداود گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح استان انجام می شود.

به گزارش عصرهمدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در آیین افتتاح پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان اظهار کرد: آموزش و پرورش کانون خلق دنیای آینده است و توجه به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است.

پورداود با بیان این که سنجش نوآموزان یک فرایند معطوف به عمل است، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح جایگاه تحصیلی دانش آموزان به خوبی مشخص می شود.

وی در ادامه گفت: امسال سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از ۳۲ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان استان از یکم تیرماه تا پایان شهریورماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تعداد پایگاه های سنجش استان را ۲۷ پایگاه ذکر کرد و افزود: در هر پایگاه روزانه ۳۶ نوآموز براساس نوبت گیری مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

پورداود تصریح کرد: تمامی پایگاه های سنجش ضد عفونی شده اند و بسته ها و اقلام بهداشتی در این پایگاه ها توزیع گردیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118489
  • دیدگاه‌ها برای سنجش نوآموزان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح استان انجام می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.