• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

سرهنگ روح الله حسینی شاخص، فرمانده سپاه ناحیه فامنین شد

  • کد خبر : 38406
  • 30 آذر 1398 - 12:25
سرهنگ روح الله حسینی شاخص، فرمانده سپاه ناحیه فامنین شد

طی مراسمی آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فامنین برگزار و سرهنگ روح الله حسینی شاخص بعنوان فرمانده سپاه فامنین معرفی شد به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فامنین که در محل کتابخانه شهید مطهری برگزار شد، گفت: […]

طی مراسمی آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فامنین برگزار و سرهنگ روح الله حسینی شاخص بعنوان فرمانده سپاه فامنین معرفی شد

به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فامنین که در محل کتابخانه شهید مطهری برگزار شد، گفت: اگر در مسیر اصلی و شهدا قرار بگیریم قطعا به هدفمان خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه با حضور آقای بهادری در شهرستان فامنین یک وفاق و همدلی را شاهد بودیم، افزود: امید است با آمدن جناب سرهنگ روح الله حسینی شاخص این مهم ادامه داشته باشد و شاهد همگرایی و وفاق بیشتر در شهر فامنین باشیم.

سردار مجیدی تاکید کرد: رفتار پیامبر گونه امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باعث شده که در چهل سال گذشته تلاش آمریکا برای از بین بردن انقلاب به شکست برسد.

در این مراسم از زحمات چندین ساله جناب سرهنگ حسن بهادری یکتا تجلیل و جناب سرهنگ روح الله حسینی شاخص به عنوان فرمانده جدید منصوب شد.

انتهای پیام/ م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38406
  • دیدگاه‌ها برای سرهنگ روح الله حسینی شاخص، فرمانده سپاه ناحیه فامنین شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.