• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

سرمایه‌گذاری‌های بلاتکلیف، تعیین تکلیف شده است

  • کد خبر : 44437
  • 30 دی 1398 - 8:29
سرمایه‌گذاری‌های بلاتکلیف، تعیین تکلیف شده است

حسین قراباغی با بیان اینکه تعیین تکلیف سرمایه‌گذاری‌های بلاتکلیف یکی از مهمترین اتفاقات در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای پنجم بوده ست، گفت: با این اقدام هم اکنون سرمایه‌گذاران مشخص شده، مشغول به کار هستند. رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه اقدامات […]

حسین قراباغی با بیان اینکه تعیین تکلیف سرمایه‌گذاری‌های بلاتکلیف یکی از مهمترین اتفاقات در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای پنجم بوده ست، گفت: با این اقدام هم اکنون سرمایه‌گذاران مشخص شده، مشغول به کار هستند.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه اقدامات خوبی در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای پنجم انجام شده است، اظهار کرد: در این دوره باب و پنجره جدیدی در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری باز شد.

وی تعیین تکلیف سرمایه‌گذاری‌های بلاتکلیف را یکی از مهمترین اتفاقات طی این دوره در این کمیسیون برشمرد و گفت: با این اقدام هم اکنون سرمایه‌گذاران مشخص شده، مشغول به کار هستند.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بیان کرد: بحث پروژه میدان میوه و تره‌بار و خوشنودان تعیین تکلیف و در خصوص پروژه عصر طلایی نیز جلساتی برگزار شده و به دنبال حل و فصل آن هستیم.

وی با اشاره به آغاز مباحث در حوزه سرمایه‌گذاری، افزود: کارهای مطالعاتی پارک ۱۰۰ هکتاری ولایت در حیدره اتمام یافته و زیرسازی در حال انجام است.

قراباغی با بیان اینکه کار مطالعاتی و نقشه‌های پارک ۲۳۴ هکتاری اکباتان نیز انجام شده است، تصریح کرد: امید است در سال ۹۹ آغاز زیرسازی و فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار انجام شود.

وی به جانمایی ایجاد پارک آبی در بلوار سردار شهید همدانی اشاره کرد و ادامه داد: انجام نقشه و مطالعات پارک پرندگان نیز از دیگر اقدامات در این کمیسیون بوده است.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: ایجاد یک باغ شهر به مساحت ۱۰۰ هکتار از دیگر اقداماتی است که سرمایه‌گذار ترکیه‌ای آن نیز تعیین شده و در مرحله فراخوان قرار دارد.

وی با بیانکه بودجه سال ۹۹ در حوزه گردشگری بودجه خوبی است، یادآور شد: بودجه در سال ۹۹ توجه ویژه‌ای به مباحث سرمایه‌گذاری خواهد داشت.

قراباغی با اشاره به ایجاد اورژانس گردشگری، اظهار کرد: مقرر بود مرکز خدمات به گردشگران یا همان اورژانس گردشگری در ورودی‌های شهر انجام شود که در ورودی کرمانشاه انجام شده و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد مرکز خدمات به گردشگران در ورودی‌های شهر، راهنمایی و ارائه خدمات به گردشگران است، گفت: ایجاد این مراکز در ورودی جاده تهران و جاده ملایر نیز در بودجه ۹۹ دیده شده است.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بیان کرد: امید است با ایجاد مرکز خدمات به گردشگران، ورودی‌های آبرومندی را برای استقبال از گردشگران داشته باشیم.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=44437
  • دیدگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری‌های بلاتکلیف، تعیین تکلیف شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.