• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0

سخنان برخی مسئولان پشت تریبون عمومی ذلیلانه است/لزوم الگوگیری شجاعت طلبی را از شهید قهاری‌سعیدها/با حضور مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران دشمن را به زانو درآورده ایم

  • کد خبر : 104798
  • 04 اسفند 1399 - 22:06
سخنان برخی مسئولان پشت تریبون عمومی ذلیلانه است/لزوم الگوگیری شجاعت طلبی را از شهید قهاری‌سعیدها/با حضور مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران دشمن را به زانو درآورده ایم

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: اینکه مسئولی پشت تریبون و به صورت عمومی می ایستد و می‌گوید که منتظر آمریکا هستیم، این سخن ذلیلانه است، مسئول باید مقاوم بایستد و با شجاعت همانند امام و رهبری قاطع درباره آمریکا سخن بگوید که هیچ غلطی نمی تواند بکند، تا او سر جایش بنشیند. به گزارش عصر همدان؛ […]

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: اینکه مسئولی پشت تریبون و به صورت عمومی می ایستد و می‌گوید که منتظر آمریکا هستیم، این سخن ذلیلانه است، مسئول باید مقاوم بایستد و با شجاعت همانند امام و رهبری قاطع درباره آمریکا سخن بگوید که هیچ غلطی نمی تواند بکند، تا او سر جایش بنشیند.

به گزارش عصر همدان؛ به مناسبت چهاردهمین سالگرد شهادت سردار شهید سعید قهاری‌سعید مراسمی با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)، همسران شهیدان قهاری‌سعید و سلگی، جمعی از بسیجیان اسدآباد و نیروهای نظامی سپاه همدان، با رعایت پروتکل بهداشتی بر مزار شهید قهاری‌سعید در باغ بهشت همدان برگزار شد.

در این مراسم که همزمان به صورت لایو در شبکه های اجتماعی روبیکا و اینستاگرام برقرار بود، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد با گرامیدشت یاد و خاطره سردار شهید سعید قهاری‌سعید، به شرایط امامت و ولایت اشاره و اظهار کرد: یکی از این شروط شجاعت است که جواد الائمه از جمله امامانی بود که در سنین طفولیت از شجاعت بالایی برخوردار بود.

وی با اشاره به روحیه آزادگی و شجاعت در شهیدان، گفت: شهید قهاری‌سعید یکی از دلاورمردان خدا بود که آرزوی شهادت داشت و مقاوم و محکم در مقابل دشمنان ایستاد.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه روحیه شجاعت بر گرفته از دین و مکتب قرآنی است، تصریح کرد: انتقال این فرهنگ در همه مراکز مقاومت وجود دارد و باید در مقابل دشمن مانند کوه ایستاد.

وی با اشاره به سخنان ذلیلانه برخی از مسئولان، گفت: اینکه مسئولی پشت تریبون و به صورت عمومی می ایستد و می‌گوید که منتظر آمریکا هستیم، این سخن ذلیلانه است، مسئول باید مقاوم بایستد و با شجاعت همانند امام و رهبری قاطع درباره آمریکا سخن بگو که هیچ غلطی نمی تواند، بکند تا او سر جایش بنشیند.

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد ادامه داد: وقتی مسئولی با زبان ذلت از دشمن سخن می‌گویید، دشمن پر رو می شود و طمع کرده و احساس می کند در اینجا چیزی هست که یک مسئول چنین با نرمی سخن می گوید، بنابراین باید محکم بایستید و سخن بگویید.

وی با بیان اینکه هر موقع مقابل دشمن محکم ایستادیم، او عقب نشینی می کند و اگر با نرمی وارد شده و سخن گفتیم، او طمع میکند و جلو می آید، افزود: این روحیه شجاعت و حق گویی و دفاع مقدس درسی برای امروز و آینده ماست که باید از شهیدانی چون شهید قهاری سعیدها الگو بگیریم.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه شهدا در شجاعت خوش درخشیدند و باید مسئولان از شهدا الگو بگیرند، گفت: هرچه ایستادگی کنیم دشمن به دست و پای ما می افتد، همانگونه که در مقابل ایستادگی مجلس در زمینه هسته ای، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران آمده و در برابر ما زانو خم می‌کند و البته ما هم تکلیفی دیگر به او می دهیم.

وی تصریح کرد: شهید قهاری شجاعانه در دل پژواک رفت و جانفشانی کرد تا زمانی که شربت شهادت نوشید، پس از او باید الگو گرفت و همانند او بود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104798
  • دیدگاه‌ها برای سخنان برخی مسئولان پشت تریبون عمومی ذلیلانه است/لزوم الگوگیری شجاعت طلبی را از شهید قهاری‌سعیدها/با حضور مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران دشمن را به زانو درآورده ایم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.