• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان تاکید کرد:

سختی‌های معیشت پرسنل در سایه بی‌اهمیتی برخی مدیران

  • کد خبر : 199681
  • 15 مهر 1402 - 7:58
سختی‌های معیشت پرسنل در سایه بی‌اهمیتی برخی مدیران
نزدیک به ۶۰ نفر از کارگران پتروشیمی هگمتانه در همدان به دلیل نپرداختن حقوق به مدت ۶ ماه، در روزهای گذشته مقابل درب ورودی استانداری تجمع کردند.

به گزارش عصر همدان؛ سید مجتبی حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تجمع مربوط به پتروشیمی هگمتانه است، دلیل تجمع این افراد عدم پرداخت حقوق از سمت مدیران شرکت است.

حسینی افزود: متاسفانه چندین ماه است که به پرسنل این مجموعه حقوقی پرداخت نکرده‌اند، در این ۶ ماه با پیگیری‌های انجام شده به دستور استاندار فقط یک ماه حقوق پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان تصریح کرد: ما توانستیم با دستگاه‌نظارتی بخشی از طلب ارزش افزوده این مجموعه را از امور مالیاتی شرکت گرفته تا حقوق این پرسنل پرداخت شود.

وی تاکید کرد: مدیران شرکت پتروشیمی هیچ عزمی برای راه‌اندازی این کارخانه و اجرای واحد ندارند.

حسینی با بیان اینکه عمده سهام این مجموعه خصوصی است، قریب به ۶۴ درصد سهام آنجا مربوط به یک خانواده بوده و بخشی از سهام مربوط به mpc  شرکت ملی پتروشیمی  است که آنها هم پیگیر حل موضوع هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تاکید براینکه باید هیئت‌مدیره و مدیرعامل این مجموعه برای پرداخت حقوق پرسنل عزم و اراده داشته باشند، عنوان کرد: از سوی ما نیز پیگیری‌های مستمر  و مکرری در این رابطه انجام شده اما هیچ عزم و اراده‌ای را در مدیران این مجموعه نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: شرایط پرسنل این شرکت واقعاً سخت بوده ما آنها را درک می‌کنیم، در واقع معیشت این پرسنل تحت‌الشعاع بی‌مسئولیتی مدیران این شرکت قرار گرفته است.

حسینی تاکید کرد: انتظار داریم با پیگیری‌های انجام شده، مدیران شرکت تدبیری کنند، پیگیری ما تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در پایان گفت: پیشنهاد ما و مالک اصلی این شرکت، فروش سهام است، امیدواریم به زودی  سهام شرکت عرضه شده و مجموعه‌‌ای این واحد را خریداری کند که بتواند سوخت اولیه مجموعه را تامین کند و واحد به تولید بازگردد تا پرسنل آنجا هم دغدغه‌ای نداشته باشند.

 

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199681
  • دیدگاه‌ها برای سختی‌های معیشت پرسنل در سایه بی‌اهمیتی برخی مدیران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.