• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

ساماندهی وانت بارهای سیار میوه فروش/ آغاز طرح از ۴ تیرماه

  • کد خبر : 72210
  • 03 تیر 1399 - 13:34
ساماندهی وانت بارهای سیار میوه فروش/ آغاز طرح از ۴ تیرماه

علیرضا فعله‌گری از ساماندهی وانت بارهای سیار میوه فروش در اسدآباد خبر داد و گفت: این طرح علاوه بر کمک به سیما و منظر شهری به امنیت خرید سالم در فضای مطلوب، اشتغال پایدار و هویت بخشی به رانندگان وانت بار کمک می کند. علیرضا فعله گری، شهرداراسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از […]

علیرضا فعله‌گری از ساماندهی وانت بارهای سیار میوه فروش در اسدآباد خبر داد و گفت: این طرح علاوه بر کمک به سیما و منظر شهری به امنیت خرید سالم در فضای مطلوب، اشتغال پایدار و هویت بخشی به رانندگان وانت بار کمک می کند.

علیرضا فعله گری، شهرداراسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از آغاز طرح ساماندهی و رفع سد معبر وانت بارها از سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای رسالت کاری، مطالبات شهروندان، کاهش حجم ترافیک، ایجاد نظم، ارائه خدمات شهری، جلوگیری از آلودگی محیط و مشکلات بهداشتی انجام می شود.

وی افزود: طرح ساماندهی و رفع سدمعبر وانت بارها با همکاری و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع قضایی، نیروهای انتظامی و پلیس راهور از ۴ تیرماه آغاز خواهد شد.

فعله‌گری با بیان اینکه زمینی را در سه نقطه از شهر در نظر گرفته ایم تا وانت بارها در آن نقاط استقرار یابند، افزود: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها شاهد ساماندهی درست و اصولی وانت بارهای میوه فروش باشیم.

وی تصریح کرد: خیابان ۱۵ خرداد، ساختمان جهاد سابق، خیابان صاحب الزمان غربی، خیابان پاسداران، کوچه آموزش و پرورش قدیم، مسکن مهر، پشت ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی به عنوان محل هایی است که مدنظر شهرداری برای ساماندهی وانت بارهای میوه فروش سیار است.

شهردار شهر اسدآباد تأکید کرد: میوه فروشان می‌توانند از امروز سوم تیر به واحد خدمات شهری شهرداری اسدآباد واقع در ساختمان خدمات شهری، بلوار۲۲ بهمن (ترمینال قدیم) مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در طرح ساماندهی وانت بارها شرکت کنند.

وی یادآور شد: با افرادی که برای ثبت نام و معرفی خود به واحد خدمات شهری مراجعه نکرده اند و اقدام به میوه فروشی در سطح شهر داشته باشند، توسط مراجع قضایی و انتظامی با آنها برخورد، جریمه و خودروی آن ها به پارکینگ هدایت خواهد شد.

فعله‌گری با اشاره به اینکه ساماندهی و اجرای این بازارچه ها به سیما و منظر شهری و به امنیت خرید سالم در فضای مطلوب برای شهروندان کمک می کند، از مردم شهر اسدآباد نیز در خواست کرد با خرید میوه از بازارچه ها و مغازه های میوه فروشی معتبر سطح شهر، به اجرای این طرح کمک کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهر خوب و زیبا با مشارکت همه شهروندان ساختنی است، گفت: این طرح علاوه بر کمک به سیما و منظر شهری به امنیت خرید سالم در فضای مطلوب، اشتغال پایدار و هویت بخشی به رانندگان وانت کمک می کند.

 

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=72210
  • دیدگاه‌ها برای ساماندهی وانت بارهای سیار میوه فروش/ آغاز طرح از ۴ تیرماه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.