• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

ساخت ۲۴۰ پارکینگ در بیمارستان اکباتان

  • کد خبر : 192694
  • 17 مرداد 1402 - 9:13
ساخت ۲۴۰ پارکینگ در بیمارستان اکباتان
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تا حد امکان سعی شده است از همه فضای داخل محوطه بیمارستان اکباتان برای ایجاد پارکینگ استفاده شود گفت: 240 پارکینگ برای استقرار کادر درمان و تعدادی از مراجعه‌کنندگان پیش‌بینی شده است اما اگر بیش از این نیاز به فضای پارکینگ باشد، شهرداری باید پارکینگ طبقانی بسازد.

به گزارش عصر همدان؛ چندی پیش بود که دادستان همدان در کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با اشاره به مشکل پارکینگ بیمارستان اکباتان گفت: مشکل پارکینگ این بیمارستان باید برطرف شود، نمی‌شود که حقوق عامه را نادیده گرفت و به بیماران و همراهان آنان که در رنج و سختی هستند بگوییم بروید یکی دو خیابان آن طرف‌تر پارک کرده و بعد برای ویزیت یا بستری به بیمارستان مراجعه کنید.

همین موضوع باعث شد به سراغ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان رفته و درخصوص پارکینگ بیمارستان اکباتان گفتگو کنیم.

مخاطب دادستان درخصوص رفع مشکل پارکینگ، شهرداری بوده است نه علوم پزشکی

علیرضا توقیری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه مخاطب دادستان شهرداری بوده است نه علوم پزشکی گفت: در بیمارستان اکباتان ۲۴۰ پارکینگ پیش‌بینی شده که نسبت به تعداد پارکینگ در بیمارستان اکباتان قبلی بیشتر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه برای ساخت بیمارستان جدید حدود سه متر عقب‌نشینی صورت گرفته است افزود: همین عقب‌نشینی باعث شده است فضای جلوی بیمارستان برای پارک کردن خودرو مناسب شود.

وی خاطرنشان کرد: تا حد امکان سعی شده است از همه فضای داخل محوطه برای ایجاد پارکینگ استفاده شود و تعداد ۲۴۰ پارکینگ برای ورود و استقرار کادربیمارستان و تعدادی از مراجعه‌کنندگان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیش‌بینی شده است تا ملاقات کنندگان در ساعات ملاقات از محوطه مرکز بهداشتی که در کنار بیمارستان است استفاده کنند تصریح کرد: اگر بیش از این نیاز به فضای پارکینگ باشد، شهرداری باید پارکینگ طبقانی بسازد و وظیفه‌ای که برعهده دانشگاه علوم پزشکی بوده انجام شده است اما کنترل ترافیک وظیفه ما نیست.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192694
  • دیدگاه‌ها برای ساخت ۲۴۰ پارکینگ در بیمارستان اکباتان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.