• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

ساخت پردیس سینمایی شهر اسدآباد با ورود دولت سیزدهم جان گرفت

  • کد خبر : 153427
  • 04 خرداد 1401 - 8:45
ساخت پردیس سینمایی شهر اسدآباد با ورود دولت سیزدهم جان گرفت

ساخت پردیس سینمایی شهر اسدآباد بالاخره بعداز یک سال و ۹ ماه از انعقاد قرارداد بین ارشاد و شهرداری این شهر با حضور مسئولان کلنگ زنی شد. به گزارش عصرهمدان؛ پردیس سینمایی شهر اسدآباد، یکی از پروژه‌های فرهنگی این شهر است که مهرماه سال ۱۳۹۹ در دوره قبل شورای اسلامی این شهر با تفاهمنامه ای […]

ساخت پردیس سینمایی شهر اسدآباد بالاخره بعداز یک سال و ۹ ماه از انعقاد قرارداد بین ارشاد و شهرداری این شهر با حضور مسئولان کلنگ زنی شد.

به گزارش عصرهمدان؛ پردیس سینمایی شهر اسدآباد، یکی از پروژه‌های فرهنگی این شهر است که مهرماه سال ۱۳۹۹ در دوره قبل شورای اسلامی این شهر با تفاهمنامه ای بین ارشاد و شهرداری اسدآباد منعقد شد و بنا بود با تدبیر دولت آقای روحانی تا پایان عمر دولتش به نتیجه برسد اما بلاتکلیف ماند؛ و امروز در دولت آقای رئیسی و با کلنگ‌زنی آن جان گرفت؛

این پروژه که قرار بوده بنا به گفته معاون سازمان سینمایی کشور در نهاوند اجرایی شود، به دلیل بی رغبتی مسئولان آن شهر به اسدآباد آمد، بعداز گذشت یک سال و ۹ ماه کوتاهی مسئولان در دولت آقای روحانی، دیروز همزمان با سوم خرداد ۱۴۰۱ با مطالبه گری رسانه ها و ورود جدی دولت آقای رئیسی و همت شورا، شهرداری و ارشاد و همکاری فرمانداری بالاخره کلنگ آن با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و مسئولان و اعضای شورا در محل روبروی دفتر حسینیه آیت الله خامنه ای(دفتر امام جمعه) این شهر بر زمین زده شد.

رضا قاسمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد در این زمینه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه پردیس سینمایی شهر اسدآباد، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت هزار مترمربع در محل سالن فرمانداری سابق روبروی دفتر امام جمعه با حضور مسئولان کلنگ‌زنی شد.

زمین پردیس که بخشی مربوط به شهرداری و بخشی هم مربوط به فرمانداری است باید به تملک شهرداری درآید

وی با اشاره به اینکه قرار است با تخریب سالن فرمانداری سابق، سالن پردیس سینمایی در این محل ساخته شود، گفت: درحال حاضر بخشی از زمین این پروژه مربوط به فرمانداری و بخشی دیگر متعلق به شهرداری است که برای اجرای این پروژه باید به تملک شهرداری درآید و قرار است به زودی زود سند به نام شهرداری زده و کار شروع شود.

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پروژه پردیس از سوی ارشاد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مجری ساخت پروژه سینمایی شهرداری است اما اعتبارات آن از ارشاد به مبلغ یک میلیارد تومان تأمین شده، گفت: البته بعد از ساخت نیز تمام تجهیزات این پردیس از جمله صندلی، پروژکتورهای دیجیتالی و غیره از سوی ارشاد تأمین می‌شود.

زمان بهره برادری از پروژه پردیس سینمایی منوط به همت مسئولان!

وی بهره‌برادری از پروژه پردیس سینمایی را بسته به همت مسئولان شهرستان دانست و گفت: براساس قانون پروژههای سیمایی تکمیل بهره‌برادری از این نوع پروژه ۶ ماه تا یک سال و نیم است که انتظار می‌رود این پروژه تا دوسال آینده به بهره‌برادری برسد.

قاسمی یادآور شد: فیلم های که در آینده در این پردیس سینمایی اکران می‌شود، مورد تأیید ارشاد و با مجوز این سازمان خواهد بود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153427
  • دیدگاه‌ها برای ساخت پردیس سینمایی شهر اسدآباد با ورود دولت سیزدهم جان گرفت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.