• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

ساخت و ساز در اراضی با کاربری فضای سبز غیر قانونی است/متخلفان به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع می‌شوند

  • کد خبر : 39921
  • 09 دی 1398 - 14:22
ساخت و ساز در اراضی با کاربری فضای سبز غیر قانونی است/متخلفان به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع می‌شوند

علیرضا فعله‌گری با بیان اینکه شهرداری به هیچ وجه نباید اجازه ساخت و ساز در اراضی با کاربری فضای سبز را بدهد، گفت: اگر این کار انجام شده باشد خلاف قانون بوده و باید برخورد شود. شهردار اسدآباد در گفتگو با خبرنگارعصر همدان، در خصوص واگذاری زمین‌های با کاربری فضای سبز در تقسیم‌بندی اراضی کاربری، […]

علیرضا فعله‌گری با بیان اینکه شهرداری به هیچ وجه نباید اجازه ساخت و ساز در اراضی با کاربری فضای سبز را بدهد، گفت: اگر این کار انجام شده باشد خلاف قانون بوده و باید برخورد شود.

شهردار اسدآباد در گفتگو با خبرنگارعصر همدان، در خصوص واگذاری زمین‌های با کاربری فضای سبز در تقسیم‌بندی اراضی کاربری، اظهار کرد: خرید و فروش هر نوع زمینی با هر کاربری در صورتی رعایت مسائل شرعی و قانونی، بدون مشکل است.

وی در خصوص ساخت و ساز در زمین‌های دارای کاربری فضای سبز، گفت: باید برای تعیین زمین فرد خریدار و فروشنده به شهرداری مراجعه و نوع کاربری زمین را جویا شوند و در صورت مجاز بودن ساخت وساز، ایرادی در واگذاری نیست.

فعله‌گری بیان کرد: در زمین‌های دارای کاربری فضای سبز، شهرداری به هیچ وجه اجازه صدور مجوز ساخت و ساز را ندارد و در غیر این صورت کار خلاف قانون بوده و باید برخورد شود.

وی با اشاره به ارجاع موارد مغفول مانده در این خصوص به کمیسیون ماده ۱۰۰، افزود: در صورت ساخت وساز در زمین‌های با کاربری فضای سبز و مغفول ماندن آن از چشم شهرداری، شهرداری موظف است که موارد را به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع دهد.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه در کمیسیون ماده ۱۰۰، رأی صادره اینگونه موارد مشخص می‌شود، تصریح کرد: در این کمیسیون رأی به تخریب و یا جریمه صادر می‌شود؛ املاک که در فضای سبز ساخته شده نیز شامل این قانون است.

انتهای ییام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39921
  • دیدگاه‌ها برای ساخت و ساز در اراضی با کاربری فضای سبز غیر قانونی است/متخلفان به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع می‌شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.