• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

زندگی با طعم فقر در کوچه و پس کوچه های شهر/خانواده ۵ نفره ای که در روز یک تخم مرغ می خرند

  • کد خبر : 91526
  • 18 آبان 1399 - 8:35
زندگی با طعم فقر در کوچه و پس کوچه های شهر/خانواده ۵ نفره ای که در روز یک تخم مرغ می خرند

وضع اقتصادی روز به روز برای خانواده هایی که شغل ثابتی ندارند و از بازار در آمدی داشتند بدتر می شود و فقر چون ناقوسی کوچه و پس کوچه های شهر را فرا می گیرد. به گزارش عصر همدان، هر روز شاهد افزایش قیمت ها اقلام ضروری و بدتر شدن وضع اقتصادی هستیم و سرپرستان […]

وضع اقتصادی روز به روز برای خانواده هایی که شغل ثابتی ندارند و از بازار در آمدی داشتند بدتر می شود و فقر چون ناقوسی کوچه و پس کوچه های شهر را فرا می گیرد.

به گزارش عصر همدان، هر روز شاهد افزایش قیمت ها اقلام ضروری و بدتر شدن وضع اقتصادی هستیم و سرپرستان خانواده علی الخصوص آن هایی که حقوق ثابتی ندارند به سختی از پس مخارج زندگی برمی آیند.

 

در این خصوص یکی از سوپرمارکتی همدان که واقع در منطقه شهری خضر است با اشاره به بی ثباتی بازار گفت: متاسفانه شاهد افزایش قیمت مواد شوینده بودیم، اما به طور کلی بازار از کنترل خارج است.

وی ادامه داد: وزارت صمت باید وارد شود و حتما اقداماتی انجام دهد، قیمت ها افزایش پیدا می کند و هیچ کسی توجه نمی کند.

این شهروند همدانی افزود: شاهد اشک زن و مرد هستیم که زیر بار مسائل اقتصادی شکسته شده اند، هیچ کس هم پاسخگو نیست و یک جا باید این تورم تمام شود.

وی ادامه داد: با کدام حقوق و در آمد؟ حالا کارمند ماهانه ۳ میلیون حقوق می گیرد اما کارگر بیچاره ای که کار ندارند سه ماه کار می کنند و ۹ ماه بیکارند چگونه زندگی شان را بچرخانند؟

مغازه دار همدانی افزود: مگر می شود یک خانواده ۵ نفره یک دانه تخم مرغ در خانه اش بپزد، شاهد این بودم که در سوپرمارکتی در خضر خانواده ای هست که ۵ نفر هستند و پدر کارگر ساختمانی است و چون جثه ریزی دارد، کار کمتر برایش پیش می آید و این خانواده هر شب ی دانه تخم مرغ از سوپری محله می خرد و کل خانواده می خورند.

وی تاکید کرد: مسئولینی که حقوق های چند میلیونی می گیرند باید حقوقشان را نصف کنند و بقیه را بین خانواده های کارگر پخش کنند چرا که شرایط کشور حاد است و خانواده های کم در آمد شرایط سختی را می گذارنند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91526
  • دیدگاه‌ها برای زندگی با طعم فقر در کوچه و پس کوچه های شهر/خانواده ۵ نفره ای که در روز یک تخم مرغ می خرند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.