• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

زلزله ۵.۴ ریشتری خسارت جانی و مالی به دنبال نداشت/ مصدومیت یک نفر بر اثر ترس و فرار در شهر رزن

  • کد خبر : 89648
  • 03 آبان 1399 - 16:36
زلزله ۵.۴ ریشتری خسارت جانی و مالی به دنبال نداشت/ مصدومیت یک نفر بر اثر ترس و فرار در شهر رزن

پیرحسین کولیوند با بیان اینکه طبق اعلام تیم های ارزیاب خوشبختانه زلزله ۵.۴ ریشتری امروز در مرز بین همدان و قزوین خسارت جانی و مالی به دنبال نداشته است، گفت: تنها یک مصدوم ناشی از ترس و فرار در شهر رزن و بدون خسارات مالی ثبت شده است. به گزارش عصر همدان، زلزله ای به […]

پیرحسین کولیوند با بیان اینکه طبق اعلام تیم های ارزیاب خوشبختانه زلزله ۵.۴ ریشتری امروز در مرز بین همدان و قزوین خسارت جانی و مالی به دنبال نداشته است، گفت: تنها یک مصدوم ناشی از ترس و فرار در شهر رزن و بدون خسارات مالی ثبت شده است.

به گزارش عصر همدان، زلزله ای به بزرگی ۵.۴ بخش هایی از قزوین و همدان را لرزاند.

در این باره پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه زمان این زمین لرزه ۱۵:۰۴ گزارش شده، گفت: یک پیش لرزه ای به قدرت ۳.۹ ریشتر و پنج پس لرزه که بزرگترین آن سه ریشتر بود هم به عمق ۱۰ کیلومتر ثبت شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم های ارزیاب به محل وقوع زلزله اعزام شدند و طبق اعلام آنان شهر آوج و هشت روستا بدون صدمات جانی، تنها با ترک جزیی منازل مسکونی در روستای دیدار ارزیابی شده است.

رئیس اورژانس کشور افزود: در شهر رزن و پنج روستا نیز تنها یک مصدوم ناشی از ترس و فرار در شهر رزن داشتیم و خوشبختانه در این شهر هم خسارات مالی تاکنون ثبت نشده است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89648
  • دیدگاه‌ها برای زلزله ۵.۴ ریشتری خسارت جانی و مالی به دنبال نداشت/ مصدومیت یک نفر بر اثر ترس و فرار در شهر رزن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.