• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

زلزله دوبار ملایر را لرزاند

  • کد خبر : 132223
  • 21 مهر 1400 - 10:29
زلزله دوبار ملایر را لرزاند

عصر و شامگاه سه شنبه دو زلزله ۳.۹ ریشتری و ۳.۷ ریشتری شهرستان ملایر را لرزاند. به گزارش عصرهمدان؛ عصر وشامگاه سه شنبه ۲۰ مهر ماه دو زمین لرزه در منطقه جوکار ملایر رخ داد و این زلزله نقاط مختلف استان همدان حس شد. بر اساس اطلاعات مرکز لرزه نگاری کشور زلزله اول با قدرت […]

عصر و شامگاه سه شنبه دو زلزله ۳.۹ ریشتری و ۳.۷ ریشتری شهرستان ملایر را لرزاند.

به گزارش عصرهمدان؛ عصر وشامگاه سه شنبه ۲۰ مهر ماه دو زمین لرزه در منطقه جوکار ملایر رخ داد و این زلزله نقاط مختلف استان همدان حس شد.

بر اساس اطلاعات مرکز لرزه نگاری کشور زلزله اول با قدرت ۳.۹ ریشتر و در ساعت ۱۷:۴۱ در جوکار و در عمق ۱۲ کیلومتری زمین رخ داد.

زلزله دوم نیز با قدرت ۳.۷ ریشتر و در ساعت ۱۹:۰۹ در جوکار و در عمق ۱۲ کیلومتری زمین رخ داد که این دو زلزله در اکثر نقاط شهرستان ملایر احساس شد.

قدرت الله ولدی”معاون استاندارد و فرماندار ملایر نیز در پی وقوع زلزله در شهرستان ملایر اظهار داشت: زمین لرزه عصر سه شنبه این شهرستان که کانون آن جوکار بود، هیچ خسارتی نداشت و تاکنون گزارشی در این زمینه اعلام نشده است.

ولدی با تاکید بر اینکه تیم‌های ستاد مدیریت بحران به محل وقوع زلزله اعزام شده‌اند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و شهرستان در آمادگی کامل است؛ از شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=132223
  • دیدگاه‌ها برای زلزله دوبار ملایر را لرزاند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.