• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8
رئیس شورای عالی بانک‌های استان همدان:

زائرین اربعین تا ۱۴ شهریورماه برای دریافت ارز فرصت دارند

  • کد خبر : 195239
  • 06 شهریور 1402 - 14:10
زائرین اربعین تا ۱۴ شهریورماه برای دریافت ارز فرصت دارند
رئیس شورای عالی بانک‌های استان همدان با بیان اینکه سقف ارز دریافتی هر زائر 200 هزار دینار است گفت: زائرین تا 14 شهریورماه فرصت دارند تا پس از دریافت کد رهگیری از سامانه سماح برای دریافت ارز به بانک‌های اعلام شده مراجعه کنند.

محمد طوماسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه زائرین اربعین که قصد دریافت ارز دارند می‌توانند به یکی از  پنج بانک عامل که معرفی شدند مراجعه کنند گفت: در همدان ۲ بانک ملی مرکزی و مهدیه و در ملایر شعبه مرکزی بانک ملی ارز مورد نیاز مردم را توزیع می‌کنند.

رئیس شورای عالی بانک های استان همدان با اشاره به اینکه ۷۰ درصد ارز مورد نیاز مردم در بانک‌های ملی سراسر کشور توزیع می‌شود افزود: زائرین تا روز ۱۴ شهریورماه فرصت دارند برای دریافت ارز اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان در ابتدا باید اطلاعات خود را در سامانه سماح ثبت و با دریافت کد رهگیری به وسیله یکی از پیام‌رسان‌های بله و روبیکا و یا همراه بانک مورد نظر با ثبت کد رهگیری، بانک مورد نظر را انتخاب و در تاریخی که اعلام می‌شود برای دریافت ارز به بانک مراجعه کنند.

طوماسی خاطرنشان کرد: سقف دریافت ارز برای هر زائر ۲۰۰ هزار دینار است و تاکنون حدود ۱۰ هزار نفر در استان همدان ارز دریافت کرده‌اند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه سرپرست خانوار می‌تواند با داشتن مدارک هویتی همسر و فرزندان، ارز آن‌ها را نیز از بانک دریافت کند تصریح کرد: ساعت کاری بانک های توزیع ارز تا ساعت ۱۸ بعداز ظهر است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195239
  • دیدگاه‌ها برای زائرین اربعین تا ۱۴ شهریورماه برای دریافت ارز فرصت دارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.