• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

ریزش چاه سبب گل آلود شدن آب یک روستا شد/آب روستای روستای ترمیانک تا ۳ روز آینده وصل می شود

  • کد خبر : 102748
  • 19 بهمن 1399 - 8:49
ریزش چاه سبب گل آلود شدن آب یک روستا شد/آب روستای روستای ترمیانک تا ۳ روز آینده وصل می شود

مدیر آبفای شهرستان تویسرکان با بیان اینکه ریزش چاه سبب گل آلود شدن آب ترمیانک شد، گفت: بنابراین چند روزی شبکه آب روستا را برای بازسازی چاه قطع کردیم و و امیدواریم تا دو سه روز آینده مشکل برطرف و تا آن زمان آب رسانی با استفاده از تانکر انجام می شود. به گزارش خبرنگار […]

مدیر آبفای شهرستان تویسرکان با بیان اینکه ریزش چاه سبب گل آلود شدن آب ترمیانک شد، گفت: بنابراین چند روزی شبکه آب روستا را برای بازسازی چاه قطع کردیم و و امیدواریم تا دو سه روز آینده مشکل برطرف و تا آن زمان آب رسانی با استفاده از تانکر انجام می شود.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، تعدادی از اهالی روستای ترمیانک در تویسرکان از طریق تلفن و یا شبکه های اجتماعی پیام هایی مبنی بر گل آلود بودن آب لوله کشی و در نهایت قطع شدن آن را به مجموعه خبری رودآور اطلاع دادند. برخی ها گفتند آّب آلوده شده و عمده آنان از گل آلود بودن آب گلایه داشتند.

در یکی از آن پیام ها آمده که؛ «از اهالی روستای ترمیانک هستم، یکی دو هفته ای می شود که آب این روستا گل آلود شده و حالا سه چهار روز اخیر کلاً آب را قطع کرده اند و گاه گاهی با تانکر آبرسانی می کنند کمکمان بدهید و این مشکل را از طریق مسئولان پیگیری کنید.»

از این رو خبرنگار ما به سراغ مدیر آبفای تویسرکان رفت تا از چرایی و چگونگی قطعی آب روستای ترمیانک مطلع و پیگیر مطالبه مردمی شود.

ریزش چاه سبب گل آلود شدن آب ترمیانک شده

در این باره «مجید یاراحمدی» مدیرآبفای شهرستان تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با تأکید بر آنکه آب ترمیانک آلوده نیست، اما گل آلود بوده، گفت: بر اثر ریز بخشی از چاه تأمین کننده شرب این روستا در روزهای گذشته، آب گل آلوده شده بود.

وی اظهار کرد: بنابراین با بررسی های اولیه و با نظر کارشناسی مجموعه و طبق وظیفه ذاتی به این نتیجه رسیدیم تا اتمام بازسازی بخش ریزش کرده چاه، آب شبکه قطع و چاه از مدار بهره برادری خارج شود و برای اهالی روستا آب رسانی از طریق تانکر را در دستور کار قرار دادیم.

آب روستای ترمیانک تا چند روز آینده وصل می شود

مدیرآبفای شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در حال حاضر حتی در دو سه شب هم پیگیر حل مشکل مربوطه بودیم، افزود: امیدواریم تا دو سه روز آینده بخش ریزش کرده چاه آب تأمین کننده آب شرب ترمیانک بازسازی شود و آب سالم در اختیار اهالی قرار گیرد.

به گزارش عصر همدان؛ ترمیانک از روستاهای بخش مرکزی تویسرکان با بیش از ۴۷۰ نفر جمعیت است. امید آن که به زودی مشکل آب شرب این روستا برطرف شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102748
  • دیدگاه‌ها برای ریزش چاه سبب گل آلود شدن آب یک روستا شد/آب روستای روستای ترمیانک تا ۳ روز آینده وصل می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.