• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

روکش آسفالت کمربندی نهاوند مطالبه شهروندان

  • کد خبر : 201055
  • 24 مهر 1402 - 7:57
روکش آسفالت کمربندی نهاوند مطالبه شهروندان
شهروندان نهاوندی در پیام‌های مختلفی بر لزوم بهسازی و انجام روکش آسفالت کمربندی و ورودی‌های شهرستان تأکید کردند.

به گزارش عصر همدان، با توجه به تردد روزانه صدها خودرو در محورها و کمربندی شهرستان نهاوند آسفالت این جاده‌ها خراب و برای رانندگان ایجاد مشکل کرده است.

شهروندان و رانندگان عبوری از این مسیر از مسئولان شهرستان درخواست دارند که این مسیرها را حتی‌المقدور مجدد اسفالت کنند.

این اقدام باعث رضایتمندی مردم خواهد شد و با همکاری راهداری و شهرداری در حال اجرا است که امیدواریم با نزدیک شدن به فصل بارش زودتر به اتمام برسد.

علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند در این خصوص گفت: در جلسه با وزیر کشور و امانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با تخصیص اعتبار لازم عملیات زیرسازی و روکش آسفالت کمربندی نهاوند آغازشده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه کمربندی‌های نهاوند و فیروزان از محدوده شهری عبور می‌کند، طی تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداران شهرهای نهاوند و فیروزان و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و با توجه به موافقت مدیران سازمان اعتبار لازم این پروژه تخصیص‌یافته است که طی چند روز آینده تکمیل خواهد شد.

شهبازی افزود: به‌زودی عملیات روکش آسفالت کمربندی شهر فیروزان نیز انجام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های انجام‌شده عملیات اجرایی روکش آسفالت ورودی شهر برزول نیز آغازشده است.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: شهرداری برزول در سال ۱۳۹۸ پس از اخذ مجوز کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی اقدام به اجرای طرح ورودی شهر به‌منظور احداث میدان کرد که به علت کمبود اعتبار و منابع مالی پروژه مذکور نیمه‌کاره رها شد.

وی بیان کرد: به همین خاطر پیرو درخواست شورای اسلامی و شهرداری برزول با پیگیری‌های انجام‌شده اعتبار موردنیاز طرح شامل تهیه بیس و اجرای آسفالت از طریق وزارت راه و شهرسازی تأمین و توسط پیمانکار در حال اجرا است.

شهبازی افزود: پس از آسفالت رینگ ورودی شهر برزول احداث میدان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت و همچنین ادامه چهار خطه از گردنه دهفول تا ابتدای شهر برزول نیز طی دو ماه گذشته اجرا گردیده است.

اجرای روکش کامل آسفالت کمربندی‌ها مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند نیز در این خصوص گفت: با توجه به تردد بالای خودروهای سنگین از کمربندی‌های شهر و تخریب آسفالت این جاده‌ها، عملیات آسفالت کامل با پیگیری نماینده محترم و همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نهاوند آغاز شد.

 

وی ادامه داد: در این عملیات مبلغ تقریبی برآورد، حدود ۲۰۰ میلیارد ریال است که مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال طی تفاهم‌نامه تنظیمی شامل اصلاح و اجرای زیرساخت‌ها، لکه‌گیری و زیرسازی توسط شهرداری و مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال در قالب روکش کامل آسفالت از طریق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شود.

شهردار نهاوند افزود: شهرداری در انجام آسفالت معابر طی دو سال گذشته به‌صورت جدی پیگیری کرده و بیش از ۹۰ درصد معابر، محلات و مناطق سطح شهر که در دهه‌های گذشته حفاری و تخریب‌شده بودند و همچنین کوچه‌های خاکی که عملیات آسفالت تاکنون انجام نگردیده است را طی برنامه‌ریزی انجام‌شده لکه‌گیری و روکش آسفالت کرده است.

وی در پایان گفت: سعی بر انجام ۱۰ درصد معابر باقیمانده طی فصل کاری راداریم و در صورت مناسب بودن شرایط مشکل عمومی و درخواست‌های مردم به فضل خداوند به اتمام خواهد رسید.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201055
  • دیدگاه‌ها برای روکش آسفالت کمربندی نهاوند مطالبه شهروندان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.