• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
9
شهردار ملایر خبر داد:

رونمایی از کتاب الکترونیک گردشگری ملایر

  • کد خبر : 202663
  • 09 آبان 1402 - 9:57
رونمایی از کتاب الکترونیک گردشگری ملایر
شهردار ملایر گفت: کتاب الکترونیک گردشگری شهرستان ملایر به‌منظور شناساندن اماکن تاریخی، مذهبی در اختیار مسافرین و گردشگران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مجید فرجی با اشاره به تهیه کتاب الکترونیک گردشگری شهرستان ملایر گفت: این کتاب به ۸ زبان زنده دنیا شامل فارسی، عربی، انگلیسی، روسی، چینی، آلمانی، ترکی و فرانسوی و به‌صورت گویا طراحی شده و در اختیار توریست‌ها و گردشگران ایرانی و خارجی و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: کتاب الکترونیک گردشگری شهرستان ملایر به‌منظور شناساندن اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری ملایر به همت شهرداری ملایر تهیه و در اختیار مسافرین و گردشگران قرار گرفت.

شهردار ملایر گفت: این کتاب شامل کلیه اماکن گردشگری شهرستان و مراکز خدماتی و سوغات ملایر و تور مجازی ۳۶۰ درجه از اماکن گردشگری، ویدئو، لوکیشن و گالری تصاویر است.

وی با بیان اینکه در این کتاب کلیه اطلاعات موردنیاز گردشگران از قبیل بیمارستان‌ها، جایگاه‌های سوخت، مراکز خرید مبل و منبت، رستوران‌ها، مراکز اقامتی، مجتمع‌های رفاهی، انواع سوغات ملایر و… به چاپ رسیده است، تصریح کرد: کتاب الکترونیک گردشگری شهرستان ملایر صورت جامع و با بالاترین سرعت و کیفیت در اختیار علاقه‌مندان و مسافران قرار می‌گیرد.

فرجی با اشاره به راه‌های دسترسی به این کتاب گفت: علاقه‌مندان از سه روش اسکن کیو آر کد مربوطه که در ورودی‌های شهر ملایر نصب می‌‎شود، مراجعه به آدرس اینترنتی visitmalayer.ir و سایت شهرداری ملایر به نشانی www.malayer.ir می‌توانند به این کتاب دسترسی داشته باشند.

وی تأکید کرد: امیدواریم گردشگران و هم‌وطنان عزیزی که به شهر ملایر سفر می‌کنند با استفاده از این کتابچه از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری ملایر لذت ببرید.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202663
  • دیدگاه‌ها برای رونمایی از کتاب الکترونیک گردشگری ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.