• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

روزانه ۱۲۰ تن مرغ تولید و روانه بازار همدان می‌شود

  • کد خبر : 182911
  • 10 اردیبهشت 1402 - 9:13
روزانه ۱۲۰ تن مرغ تولید و روانه بازار همدان می‌شود

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی همدان در پاسخ به سوال دلیل نابسامانی در توزیع گوشت مرغ درسطح شهر، عنوان کرد:  تمام بخش های تخصصی در سازمان جهاد کشاورزی در خصوص توزیع درست گوشت مرغ بسیج شده اند و در سطح شهر بعنوان بازرس حضور دارند. به گزارش عصرهمدان؛ به‌دلیل اعتراضات بسیاری از مردم […]

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی همدان در پاسخ به سوال دلیل نابسامانی در توزیع گوشت مرغ درسطح شهر، عنوان کرد:  تمام بخش های تخصصی در سازمان جهاد کشاورزی در خصوص توزیع درست گوشت مرغ بسیج شده اند و در سطح شهر بعنوان بازرس حضور دارند.

به گزارش عصرهمدان؛ به‌دلیل اعتراضات بسیاری از مردم در خصوص نابسامانی در عرضه گوشت مرغ در شهر همدان؛ این مجموعه خبری بر آن شد مطالبات مردم را به گوش مسئولان برساند.

داریوش سرحدی، سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از تولید و توزیع روزانه ۱۲۰ تن مرغ در سطح شهر خبر داد و گفت: روزانه ۱۲۰ الی ۱۴۰ تن گوشت مرغ به‌صورت متمرکز از محل تپه مصلی به تمام مرغ فروشی‌های سطح شهر توسط بازرسان استانی، عرضه می‌شود.

سرحدی در پاسخ به سوال دلیل نابسامانی در توزیع گوشت مرغ درسطح شهر، عنوان کرد: تمام بخش‌های تخصصی در سازمان جهاد کشاورزی در خصوص توزیع درست گوشت مرغ بسیج شده‌اند و در سطح شهر بعنوان بازرس حضور دارند.

وی افزود: همچنین از ظرفیت دامپزشکی در خیابان‌های شهدا و باباطاهر با لباس‌های مخصوص برای این امر استفاده شده است.

سرحدی با تاکید بر اینکه اقدامات ما برای رفاه مردم است، اذعان داشت: هر روز صبح از ساعت ۶:۳۰، جلسه  امنیت غذایی داریم  که در آن مشکلات روز قبل را مورد بررسی قرار داده و برای تکرار نشدن مجدد مشکلات تصمیماتی را اتخاذ و اجرایی میکنیم.

وی در پایان گفت: تلاش ما این است تا آنجایی که می‌توانیم بازار استان همدان را حداقل آرام نگه داریم و خداروشکر تا حدود زیادی به اهدافمان در این راستا رسیده ایم.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182911
  • دیدگاه‌ها برای روزانه ۱۲۰ تن مرغ تولید و روانه بازار همدان می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.