• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6

رهاسازی یک بهله عقاب طلایی توسط دوستداران محیط زیست در نهاوند/ نگرانی کشاورزان از خسارت گراز به مزارع بخش گیان

  • کد خبر : 105342
  • 10 اسفند 1399 - 9:02
رهاسازی یک بهله عقاب طلایی توسط دوستداران محیط زیست در نهاوند/ نگرانی کشاورزان از خسارت گراز به مزارع بخش گیان

فیلمی از تیمار و رهاسازی یک بهله عقاب طلایی و خسارت گراز به زمین های کشاورزی روستای ورازانه بخش گیان نهاوند دو خبر حوزه محیط زیست این شهرستان هستند. به گزارش عصر همدان، دوستداران طبیعت در روستای گنبد کبود از توابع بخش زرین دشت نهاوند یک بهله عقاب را در طبیعت رهاسازی کردند. یک بهله […]

فیلمی از تیمار و رهاسازی یک بهله عقاب طلایی و خسارت گراز به زمین های کشاورزی روستای ورازانه بخش گیان نهاوند دو خبر حوزه محیط زیست این شهرستان هستند.

به گزارش عصر همدان، دوستداران طبیعت در روستای گنبد کبود از توابع بخش زرین دشت نهاوند یک بهله عقاب را در طبیعت رهاسازی کردند.

یک بهله عقاب طلایی که به صورت نامعلومی شکار شده بود؛ توسط چند نفر از جوانان این روستا تحویل دهیار روستا شد که بعد از چند روز نگهداری توسط دهیار در دامان طبیعت رهاسازی شد.

مهردادسلگی رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند در این خصوص گفت: پس از اطلاع از این اقدام و هماهنگی با دهیار، این عقاب‌ پس از سه روز تیمار و نگهداری توسط دهیار روستا و بعد از اطمینان از بهبودی کامل در زیستگاه‌های طبیعی و کوههای منطقه روستای گنبدکبود رهاسازی شد.

وی ضمن تشکر از کار ارزشمند آقای مالمیر به عنوان دهیار و دوستدار محیط زیست از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه صید، شکار، حیوان آزاری و یا وجود حیوان وحشی آسیب دیده مراتب را با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند در میان بگذارند.

حمله گراز به مزارع کشاورزی روستای ورازانه از توابع بخش گیان شهرستان نهاوند خبر دیگر حوزه محیط زیست شهرستان بود.

وجود گرازهای وحشی در این منطقه علاوه بر تحمیل خسارت بر زمین های کشاورزی موجب نگرانی مردم و کشاورزان این منطقه شده است.

در ادامه فیلم دو خبر بالا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105342
  • دیدگاه‌ها برای رهاسازی یک بهله عقاب طلایی توسط دوستداران محیط زیست در نهاوند/ نگرانی کشاورزان از خسارت گراز به مزارع بخش گیان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.