• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

رفع سد معبر نیاز به فرهنگ سازی دارد/ممنوعیت سد معبر توسط شهرداری ظرف ۱۰ روز آینده در اسدآباد

  • کد خبر : 141685
  • 26 دی 1400 - 8:23
رفع سد معبر نیاز به فرهنگ سازی دارد/ممنوعیت سد معبر توسط شهرداری ظرف ۱۰ روز آینده در اسدآباد

این روزها بیشترین سد معبر در سطح شهر اسدآباد مختص واحدهای صنفی است که با چیدن بساط مغازه در داخل معابر و خیابان نه تنها موجب سد معبر و نارضایتی مردم می‌شوند، بلکه ناخواسته حق‌الناسی را بر گردن خود می‌آورند، در این راستا شهرداری اسدآباد ظرف ۱۰ روز آینده اجازه ایجاد سد معبر را به […]

این روزها بیشترین سد معبر در سطح شهر اسدآباد مختص واحدهای صنفی است که با چیدن بساط مغازه در داخل معابر و خیابان نه تنها موجب سد معبر و نارضایتی مردم می‌شوند، بلکه ناخواسته حق‌الناسی را بر گردن خود می‌آورند، در این راستا شهرداری اسدآباد ظرف ۱۰ روز آینده اجازه ایجاد سد معبر را به آنان نخواهد داد.

به گزارش عصرهمدان؛ سد معبر در اسدآباد؛ یکی از معضلی بزرگی است که سال‌ها مردم را در هنگام عبور از خیابان و معابر با مشکل مواجه کرده و هنوز به این معضل آنگونه که باید پرداخته نشده است.

کاسبان ناخواسته موجب حق‌الناس نشوند

البته رفع سد معبر در مقاطعی بعداز رسانه ای شدن موضوع با ورود دادستان‌های سابق برای مدتی کوتاه با کمک مدیریت شهرداری و نیروی انتظامی حل شده اما اگر سری به خیابان‌های و معابر کوچک این شهر سری بزنید، خواهید دید که همچنان این معضل بر قوت خود باقی است.

البته این روزها بیشترین سد معبر را واحدهای صنفی به خود اختصاص می‌دهند که با چیدن بساط مغازه در داخل معابر و خیابان نه تنها موجب سد معبر و نارضایتی مردم می‌شوند، بلکه ناخواسته حق‌الناسی را بر گردن خود می آورند.

لزوم توجیه مردم برای رعایت سدمعبر به عنوان حق الناس از طریق روحانیون و دستگاه‌های فرهنگی

حال انتظار می رود یکبار برای همیشه این موضوع حل شود؛ هر چند که اگر به موضوع سد معبر همچون حق‌الناس بنگریم نیاز است با آگاهی به آن رعایت شود و این امر با توجیه مردم از سوی روحانیون، دستگاه‌های فرهنگی به صورت مستمر حل شدنی است.

و اما رفع سد معبر یکی از وظایف شهرداری است که باید با کمک نیروهای اجرایی آن حل و فصل شود.

اخطار محترمانه به متخلفان در ایجاد سد معبر داده شده

شاهین کلانتری‌بنگر، شهردار شهر اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به ساماندهی سد معبر در برخی از نقاط شهری، اظهار کرد: ما برای رفع این معضل به صورت محترمانه اخطارهایی را به متخلفان داده ایم و در صورت عدم توجه به اخطارهای کتبی با آنان برخورد قاطع تری را خواهیم داشت.

وی با درخواست از مغازه داران برای گذاردن اجناس در داخل مغازه و نصب بنر تبلیغاتی روی مغازه های خود، گفت: نباید با اشغال خیابان و معابر موجب ایجاد سد معبر و نارضایتی مردم شوند و به آن آسیب بزنند.

شهروند متخلف در ایجاد سد معبر باید بپذیرد کارش ظلم به مردم است

شهردار شهر اسدآباد با تأکید بر اینکه رفع سد معبر نیاز به فرهنگسازی دارد و باید شهروند بپذیرد کارش ظلم در حق دیگران است، گفت: با احترام از مسببان سد معبر می‌خواهیم که در حق مردم ظلم نکنند.

وی تأکید کرد: ظرف ۱۰ روز آینده شهرداری اجازه ایجاد سد معبر را به متخلفان نخواهد داد.

۴ مأمور اجرایی پاسخگوی نیاز شهر برای رفع سد معبر نیست

کلانتری‌بنگر با بیان اینکه شهرداری اسدآباد در امور اجرایی تنها ۴ نفر مأمور دارد، گفت: درخواست نیرو داده‌ایم و فرمانداری به استاندارد ی ارسال کرده که با این درخواست مخالفت شده است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت شهری اسدآباد حدود ۷۵ هزار نفر است اما به اندازه یک شهر ۱۸۰ هزار نفری وسعت دارد که همین امر موجب شده که شهرداری نتواند به طور مستمر و کامل به حل مشکلات آن بپردازد و نیاز به زمان بیشتری دارد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=141685
  • دیدگاه‌ها برای رفع سد معبر نیاز به فرهنگ سازی دارد/ممنوعیت سد معبر توسط شهرداری ظرف ۱۰ روز آینده در اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.