• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

رعایت پروتکل های بهداشتی از تعطیلی اصناف جلوگیری می کند

  • کد خبر : 122368
  • 03 مرداد 1400 - 9:58
رعایت پروتکل های بهداشتی از تعطیلی اصناف جلوگیری می کند

ستاد کرونا شهرستان ملایر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تعطیل نشدن اصناف، کسبه و بازاریان ملایر منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. به گزارش عصر همدان؛ از هفته گذشته پیک پنجم کرونا در کل کشور فراگیر شد وضعیت کرونایی بسیاری از شهرهای ایران به رنگ قرمز درآمد. یکی از مواردی که در پیک های […]

ستاد کرونا شهرستان ملایر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تعطیل نشدن اصناف، کسبه و بازاریان ملایر منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

به گزارش عصر همدان؛ از هفته گذشته پیک پنجم کرونا در کل کشور فراگیر شد وضعیت کرونایی بسیاری از شهرهای ایران به رنگ قرمز درآمد.

یکی از مواردی که در پیک های گذشته و در وضعیت قرمز مورد بحث قرار داشت تعطیلی اصناف و کسبه در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی بود.

این تعطیلی ها با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر کشور فشارهای زیادی را به اصناف و کسبه وارد می کرد که اعتراضات این قشر را به همراه داشت.

در پیک پنجم کرونا با توجه به تجارت قبلی تصمیم بر این شد با شرط رعایت پروتکل های اصناف و کسبه تعطیل نشوند و روز گذشته ستاد رونا شهرستان ملایر با صدور اطلاعیه ای این تصمیم را اعلام کرد.

اطلاعیه ستاد مدیریت کرونا شهرستان ملایر به شرح زیر است:

با توجه به قرار گرفتن ملایر در وضعیت قرمز کرونا و شروع پیک پنجم، بر اساس مصوبات ستاد کرونا شهرستان، اصناف، کسبه و بازاریان به شرط رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت شدند.

ستاد مدیریت کرونا شهرستان ملایر ضمن تقدیر از عملکرد و همراهی خوب اصناف و بازاریان ملایر در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و کمک به سلامت مردم، تاکید دارد همچون گذشته اصناف نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از تجمع‌ها همراهی لازم را با ستاد مقابله با کرونا به عمل آورند.

تاکید می‌شود چنانچه اصناف، کسبه و بازاریان ملایر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، تعطیل نخواهند شد، در غیراینصورت محدودیت‌ها و مصوبات جدید برای تعطیلی اصناف اعمال خواهد شد.

به گزارش عصر همدان؛ با توجه به برخی مسائل مطرح شده در پیک های قبلی این اقدام می تواند فشار وارد بر اصناف و کسبه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور قدری کاهش دهد.

در همین راستا توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف اصناف مختلف باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در این بین نیز با تشدید بازرسی ها از تجمعات جلوگیری شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=122368
  • دیدگاه‌ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی از تعطیلی اصناف جلوگیری می کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.