• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند:

رعایت بهداشت فردی مهم‌ترین راه پیشگیری از بیماری‌های تنفسی

  • کد خبر : 200920
  • 22 مهر 1402 - 9:49
رعایت بهداشت فردی مهم‌ترین راه پیشگیری از بیماری‌های تنفسی
سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: درصورتی‌که دانش آموزان دارای علائم آنفولانزا، کرونا و سرماخوردگی هستند والدین از رفتن آن‌ها به مدارس جلوگیری کنند.
به گزارش عصر همدان، زهرا ده‌بوره در گفتگو با خبرنگاران گفت: از والدین درخواست داریم به‌منظور جلوگیری از فراگیر شدن بیماری آنفلوانزا و کرونا در صورت ابتلا فرزندان به این بیماری‌ها از فرستادن آن‌ها به مدارس خودداری کنند.
وی اظهار داشت: مهم‌ترین راه پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی چون آنفلوانزا، کرونا، سرماخوردگی در بین عموم مردم خصوصاً دانش آموزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
ده‌بوره تأکید کرد: شستشوی مرتب دست‌ها، استفاده از ماسک در مدارس و اماکن عمومی، استفاده از لیوان شخصی، مراجعه به پزشک در روزهای اول بیماری و توجه به نظافت عمومی در سرویس‌های بهداشتی خصوصاً در مدارس از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از بیماری‌های تنفسی است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند از والدین خواست ضمن توجه به هشدارهای بهداشتی و به‌منظور جلوگیری از فراگیر شدن بیماری در صورت ابتلا فرزندان به این بیماری‌ها از مراجعه آن‌ها به مدارس خودداری و تا بهبودی کامل در منزل استراحت نمایند.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200920
  • دیدگاه‌ها برای رعایت بهداشت فردی مهم‌ترین راه پیشگیری از بیماری‌های تنفسی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.