• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
یادداشت:

رسیدن به آرامش یا ملعبه سودجویان؟

  • کد خبر : 212362
  • 13 اسفند 1402 - 8:21
رسیدن به آرامش یا ملعبه سودجویان؟
آرامش، بهترین و نایاب‌ترین بخش زندگی بشر امروز و شاید بهتر بگویم گمشده ارزشمندی که میلیون‌ها نفر یا بدنبال آن هستند و یا بصورت غیر عادی و غیر معقول مدعی دارا بودن آن هستند و دائماً از آن دم می زنند که تعداد بسیاری را بدنبال خود، بسمت سراب می‌کشانند و در وسط کویر تباهی رها کرده و دوباره بدنبال بدست آوردن طعمه‌ای جدید می‌گردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ امروزه با وجود رشد علم و دانش و پیشرفت جامعه بشری، آرامش بسیار نایاب و دور از دسترس شده و بسیاری از افراد، چه جاهایی با توهم و تخیل بصورت مضحکی بدنبال این کالای با ارزش رفته‌اند! برخی از آنها آرامش را در آسایش جسم خود می‌جویند و دائماً بدنبال تهیه امکانات بهتر و وسعت دادن روزافزون آنها هستند.

اما خداوند متعال آرامش را در چیز دیگری قرار داده، و در سوره مبارکه رعد می‌فرماید: «الَّذینَ آمَنُوا وَ تَطمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِکرِ اللَّهِ أَلا بِذِکرِ اللَّهِ تَطمَئِنُّ القُلُوبُ» (الرعد – ۲۸)

آنها کسانى هستند که ایمان آورده و دلهایشان به یاد خدا آرامش مى‏گیرد، آگاه باشید که تنها با یاد خدا دلها آرامش پیدا مى‏کند.

بنابراین یاد یا ذکر خدا فقط ذکر زبانی نیست بلکه بخش اصلی و تاثیرگذار آن بخش عملی است که اسباب آرامش فردی و جمعی را فراهم می‌سازد.

بخش بزرگی از این آرامش متأثر از ذکر عملی بانوان جامعه است چرا که اساس و خلقت زن ایجاد آرامش در تمامی بخش‌ها، اعم از شخصی، خانوادگی و اجتماعی بوده و همان‌طور که بیان شد آرامش همان ذکر عملی و بخش اصلی و اساسی ترویج ذکر و آرامش، به عهده زنان می باشد.

این تازه اول ماجراست که چرا خانم‌ها که مروج و مایه آرامش جامعه بوده با اباهه‌گری، خفیف کردن خود و تبدیل شدن به کالایی جنسی برای ارضای شهوت تعدادی از مردان، خلاف جهت فلسفه خلقت خود، رسیدن به آرامش را برای همه نا امن و غیرقابل دسترس می‌کنند؟

زنی که می‌تواند بعنوان محور خانواده در جایگاه مادری، مشغول تربیت و پرورش فرزند خود باشد، دائماً مشغول تغییر رنگ و لعاب خود شده و دیگر نه تنها به فرزند‌دار شدن، بلکه به ازدواج هم فکر نکرده و خود را با این روش به‌عنوان یک کالای مصرفی به جامعه معرفی می‌کند.

حجاب هدیه با ارزش خداوند به زن است تا با پوشاندن زیبایی و لطافت ناپایدارش از تبدیل شدن به دستمال یکبار مصرف افراد سودجو و لذت‌طلب در امان بوده و قرار گرفتن او در مسیر درست زندگی، عاملی برای ساخت آینده پایدار خود و جامعه باشد.

بیانات حکیمانه رهبر انقلاب در روزهای اخیر، پیرامون نگاه اسلام به زن، یک نگاه عالمانه، دقیق و منطقی بود که هر حقیقت‌جویی را متحیر کرده است، این رهبر فرزانه و حکیم، نقش اساسی زنان را در مدیریت‌ خانه و جایگاه قدرتمند مادری دانسته و فعالیت اجتماعی و سیاسی جدی زنان را در کنار داشتن خانواده البته منهای جاذبه جنسی معرفی کرده است.

بنابراین پیاده کردن اندیشه اسلامی در کشور موجبات رشد عظیم بانوان در حوزه‌های گوناگون بوده است، اما توهمات فضای مجازی این بخش از رشد زنان را از دیده‌ها پنهان کرده و درصدد است تا زنان را به سراب خوشبختی خود رهنمون کند.

کوتاه سخن آرامش، این کالای ارزشمند نشأت گرفته از قلوب زنان پاک دامنی است که خود به آن رسیده و بعد اسباب آن را برای دیگران فراهم کنند. یک خانم بلاگر و بازیگر که فقط ادای آن را در می‌آورد ، که هیچ وقت «فاقد شی، معطی شی، نمی‌تواند باشد.»

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212362
  • دیدگاه‌ها برای رسیدن به آرامش یا ملعبه سودجویان؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.