• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

رسوا کردن اشعث‌های زمانه راهبردی‌ترین انتقام خون حاج قاسم سلیمانی است

  • کد خبر : 41454
  • 15 دی 1398 - 21:45
رسوا کردن اشعث‌های زمانه راهبردی‌ترین انتقام خون حاج قاسم سلیمانی است

سردار سالار آبنوش با بیان اینکه رسوا کردن اشعث ها راهبردی ترین انتقام خون حاج قاسم سلیمانی است، گفت: اشعث ها حاج قاسم را مظهر خشونت می دانستند و مدام می گفتند که این فرد جنگ را به عراق و سوریه می کشاند و ما داریم با لبخند و قدم زدن مسائل را حل می […]

سردار سالار آبنوش با بیان اینکه رسوا کردن اشعث ها راهبردی ترین انتقام خون حاج قاسم سلیمانی است، گفت: اشعث ها حاج قاسم را مظهر خشونت می دانستند و مدام می گفتند که این فرد جنگ را به عراق و سوریه می کشاند و ما داریم با لبخند و قدم زدن مسائل را حل می کنیم، اما مردم امروز اشعث ها را شناختند.

به گزارش عصر همدان، فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین شامگاه امشب در مراسم تجدید میثاق با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه این مجلس، مجلس ترحیم برای حاج قاسم سلیمانی نیست و با هدف عهد با یکدیگر در این مراسم جمع هستیم، اظهار داشت: ما جمع شدیم تا با یکدیگر عهد و پیمان مجدد ببندیم، به انتقام فکر کنیم و انتقام همه جانبه داشته باشیم.

وی افزود: ما وفادار هستیم و تا سرانجام مقصود در رکاب ولایت با بصیرت ایستاده ایم، نه خسته می شویم و نه پشیمان.

درست است که عمار افتاد اما دیگر خوارجی وجود ندارد

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رهبر ما، مولای ما، پیشوا  و عزیز ما شما تنها نیستید، گفت: درست است که عمار افتاد اما دیگر خوارجی وجود ندارد و ما با همه هستی خود پای ولایت ایستاده ایم.

سردار آبنوش تصریح کرد: سردار سلیمانی یک چهره بین المللی بود و همه عظمت و شخصیتش برای این است که مالک و عمار آقای ماست و این نشان‌دهنده عظمت ولایت است، دشمن اشتباه محاسباتی نکند.

وی با بیان اینکه دشمن برای سال ۹۸ برنامه ریزی کرده بود، عنوان کرد: برنامه ریزی دشمن همانند دو لبه  داخلی  و خارجی قیچی بود که هماهنگ شده بودند با فشار حداکثری به ما فشار بیاورند.

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: عوامل داخلی خیلی تلاش کرد تا ملت کم بیاورد و دو قطبی شکل بگیرد تا از داخل ضربه ای بزنند و به زعم آنها نظام سقوط کند.

مردم به دشمن میدان و امید ندادند

سردار آبنوش با بیان اینکه در این برنامه ریزی  فشار حداکثری شکل گرفت و مردم واقعا فشار را تحمل کردند، گفت: مردم در عین حال که فشار را تحمل کردند اما به دشمن میدان و امید ندادند و دشمن در کمال ناباوری دید مردم فشار ها و دو لبه قیچی را شناختند.

وی با بیان اینکه تیر دشمن در آن برنامه ریزی به خطا رفت، عنوان کرد: دشمن بعد از مدتی برنامه دیگری ریخت و آن حادثه آبان ماه بود که تیغه داخلی و بیرونی بنزین را بهانه کردند تا خواسته دشمن را عملی کنند.

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خطاب به برخی رسانه های نامرد در کشور افزود: رسانه های بی انصاف و فضای مجازی علی رغم علم به موضوع برای ایجاد شبهه تلاش کردند.

سردار آبنوش با بیان اینکه درصد خسارت این ملعون صفتان در کمتر از ۶۰ ساعت،  ۱.۵ برابر کل بودجه ای بود که ما در سوریه هزینه کردیم، گفت: اینها بیشتر از جنگ های نیابتی که در عمق منطقه و ساحل مدیترانه برای دفاع و امنیت هزینه کردیم، و آن هزینه ها نیز برگشت، به کشور خسارت زدند.

وی با بیان اینکه مردم بعد از بیانات رهبر انقلاب صف خود را از اشرار جدا کردند، تاکید کرد: بعد از جمع شدن اتفاقات آبان ماه، ما هوشیارانه منتظر اقدامات بعدی دشمن بودیم.

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سناریو دیگر دشمن ایجاد یک ۱۱ سپتامبر دیگر در منطقه بود، گفت: داستان سفارت امریکا در عراق را بهانه کردند و دشمن تصور می کرد که با ایجاد فضای امنیتی در منطقه می تواند در داخل ایران فضای دو قطبی جنگ و صلح را شکل دهد و از این طریق به نتیجه برسد.

شهادت سردار سلیمانی  همه فتنه ها را زدود

سردار آبنوش با یبان اینکه شهادت سردار سلیمانی  همه فتنه ها را زدود، با اشاره به یک واقعه تاریخی عنوان کرد: اگر عمار در صفین به شهادت نمی‌رسید تعداد خوارج چند برابرمی شد و امروز هم با شهادت حاج قاسم غبار فتنه ها کنار رفت.

وی تصریح کرد: اشعث ها آنقدر فضا را آلوده کرده بودند که فقط باید عمار به شهادت می رسید تا مردم قضایا را تشخیص دهند.

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: همین اشعث ها حاج قاسم را مظهر خشونت می دانستند و مدام می گفتند که این فرد جنگ را به عراق و سوریه می کشاند و ما داریم با لبخند و قدم زدن مسائل را حل می کنیم اما مردم امروز اشعث ها را شناختند.

انتقام ما، هم تاکتیکی است هم راهبردی

سردار آبنوش با تاکید بر اینکه باید انتقام خون حاج قاسم را از دشمن بگیریم، افزود: انتقام ما هم تاکتیکی است هم راهبردی، جبهه مقاومت که ایران هم یکی از این کشور هاست این انتقام را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دشمن با ترور سردار سلیمانی یک جبهه وسیع به وسعت کره زمین باز کرد، گقت: داوطلبان شهادت در افریقا، نیجریه و در کشور های اروپایی خونخواه سردار سلیمانی هستند و حتما انتقام می گیریم اما اگر تمام سران کاخ سفید را هم از بین ببریم ارزش یک تار موی حاج قاسم را ندارند.

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: باید انتقام راهبردی را همزمان داشته باشیم و بخش بزرگی از آن برای ما و بخش دیگر آن برای مردم منطقه است.

سردار آبنوش با تاکید بر اینکه رسوا کردن اشعث ها راهبردی ترین انتقام است، تصریح کرد:اشعث ها فتنه ۸۸ را راه انداختند، بزرگترین فرصت نظام را به بزرگترین تهدید تبدیل کرند و فشار های اقتصادی و گرفتاری های امروز نتیجه کار اشعث های زمانه است.

وی با بیان اینکه خون حاج قاسم این اشعث ها را شناساند، عنوان کرد: اشعث ها اول زمینه را فراهم، سپس دو قطبی ایجاد می کنند و در نهایت شمشیر را به گلوی امیرالمومنین (ع) قرار می دهد تا مالک از خیمه دشمن برگردد.

متزلزل کردن پیوند امت و امام اقدام مهم اشعث هاست/باید این افراد را رسوا کرد.

سردار آبنوش با بیان اینکه تمام اقدامات اشعث ها و لبه دوم قیچی در داخل منحرف کردن نگاه مردم از امام و شاخص است، تصریح کرد: متزلزل کردن پیوند امت و امام اقدام مهم اشعث ها است که باید این افراد را رسوا کرد.

فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انتخابات اسفند ماه امسال گفت: انتقام راهبردی دیگر  تشکیل مجلس تراز انقلاب است و اگر مجلس برجام را طی چند دقیقه تصویب نمی کرد، دشمنان انقدر پررو نمی شدند که حاج قاسم را بزنند لذا مجلسی باید شکل بگیرد که چند نفر امثال حاج قاسم ها و همدانی ها را داشته باشد.

سردار آبنوش با اشاره به شبهات طرح شده در فضای مجازی در خصوص شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد: باید اتحاد و یکپارچگی بین ملت ایران و عراق حفظ شود، مجلس عراق که امروز خروج امریکا از عراق را تصویب و بارزانی با این قانون مخالفت کرد به خاطر این است که به بارزانی قول استقلال اقلیم کردستان را داده اند و دشمن به فکر تجزیه عراق است.

وی با بیان اینکه باید به مطالبه گری برای خروج امریکا از منطقه ادامه دهیم، گفت: اساتید دانشگاه، وکلا و قضات باید به این مطالبه گری ادامه دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41454
  • دیدگاه‌ها برای رسوا کردن اشعث‌های زمانه راهبردی‌ترین انتقام خون حاج قاسم سلیمانی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.