• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

رزمایش سراسری کمک های مومنانه در ملایر

  • کد خبر : 113533
  • 21 اردیبهشت 1400 - 18:16
رزمایش سراسری کمک های مومنانه در ملایر

رزمایش سراسری کمک های مومنانه بسیجیان و خیرین در ملایر برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ سیدجواد حسینی فرمانده سپاه ملایر در حاشیه رزمایش سراسری کمک های مومنانه در ملایر اظهار کرد: با کمک خیرین و بسیجیان و همراهی ادارات از آغاز طرح کمک های مومنانه تا کنون ۶۵ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع […]

رزمایش سراسری کمک های مومنانه بسیجیان و خیرین در ملایر برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ سیدجواد حسینی فرمانده سپاه ملایر در حاشیه رزمایش سراسری کمک های مومنانه در ملایر اظهار کرد: با کمک خیرین و بسیجیان و همراهی ادارات از آغاز طرح کمک های مومنانه تا کنون ۶۵ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در ایام اه مبارک رمضان ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع شد است، تصریح کرد: اعطای ۸ سری جهیزیه، ۲۰۰ دست البسه، ۵۰۰ کارت هدیه، ۳۰ میلیون تومان اجاره بها از دیگر اقدامات بسیجیان و گروه هی جهادی در ایام ماه رمضان است.

فرمانده سپاه ملایر به همکاری کمیته امداد، حوزه ها و پایگاه های بسیج، مراکز نیکوکاری، خیرین، سربازان و گروه های جهادی در رزمایش کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات رزمایش کمک های مومنانه تسویه بدهی های نیازمندان به سوپرمارکت ها است که در همین راستا ۲۰ میلیون تومان بدهی تسویه شده است.

وی به ذبح ۱۵ گوسفند و توزیع بسته های پروتئینی اشاره و تصریح کرد: کمک به بیماران سرطانی و بیماران نیازمند و بازسازی منازل نیازمندان از دیگر اقدامات در راستای کمک های مومنانه است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=113533
  • دیدگاه‌ها برای رزمایش سراسری کمک های مومنانه در ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.