• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

راه های ارتباطی مردم استان همدان با رئیس جمهور

  • کد خبر : 159395
  • 05 مرداد 1401 - 6:40
راه های ارتباطی مردم استان همدان با رئیس جمهور

علیرضا قاسمی فرزاد راه های ارتباطی مردم استان همدان با رئیس جمهور را در سفر هیات دولت به استان تشریح کرد. به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد، استاندارد همدان در آستانه ی سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان همدان، گفت: با توجه به تجربیات گذشته، شبکه و سامانه سامد برای برقراری تماس هم […]

علیرضا قاسمی فرزاد راه های ارتباطی مردم استان همدان با رئیس جمهور را در سفر هیات دولت به استان تشریح کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد، استاندارد همدان در آستانه ی سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان همدان، گفت: با توجه به تجربیات گذشته، شبکه و سامانه سامد برای برقراری تماس هم استانی با کارشناسان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ فراهم شده است.

وی افزود: پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۱۱، کد ملی و مشخصات آنها دریافت و سپس مشکلات و مطالبات مطروحه ثبت و ضبط می شود و کد رهگیری به شماره تلفن تماس گیرنده برای پیگیری درخواست ارسال می شود.

استاندارد همدان ادامه داد: ۸۰۰ نفر برای استقرار در سامانه سامد و پاسخگویی به مردم، آموزش های لازم را فرا گرفته اند که از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در ۲ نوبت کاری و در هر شیفت ۲۰۰ نفر آماده خدمت رسانی و دریافت پیام و درخواست های مردم و پاسخگویی هستند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: همچنین طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ با برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی در تمامی دستگاه های اجرایی استان همدان، معاونان وزیر و نمایندگان تام الاختیار وزرا در ۲۹ دستگاه دولتی مستقر شده و آماده پاسخگویی به مراجعات مردم هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=159395
  • دیدگاه‌ها برای راه های ارتباطی مردم استان همدان با رئیس جمهور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.