• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

راه اندازی مشاوره غیرحضوری برای زنان باردار در روزهای کرونایی

  • کد خبر : 55134
  • 29 اسفند 1398 - 5:58
راه اندازی مشاوره غیرحضوری برای زنان باردار در روزهای کرونایی

نرگس رشیدی گفت: احساس وظیفه کردم در زمان شیوع ویروس کرونا برای زنان باردار مشاوره غیرحضوری راه اندازی کنم. یک جهادگر سلامت در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا جنبشی بین کادر درمان متخصصین و پزشکان در سراسر کشور به وجود آمد تا برای افرادی که نیاز به مشاوره […]

نرگس رشیدی گفت: احساس وظیفه کردم در زمان شیوع ویروس کرونا برای زنان باردار مشاوره غیرحضوری راه اندازی کنم.

یک جهادگر سلامت در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا جنبشی بین کادر درمان متخصصین و پزشکان در سراسر کشور به وجود آمد تا برای افرادی که نیاز به مشاوره و مشورت با پزشک دارند بتوانند غیر حضوری مشاوره دهند.

وی با بیان اینکه بنده نیز در حیطه فعالیت خود مشاوره غیر حضوری مامایی را اواسط هفته گذشته آغاز کردم، افزود: هم اکنون در پیج اینستاگرام خود ۸۹ نفر عضو دارم و به سوالات خانم های باردار به صورت تلفنی و هم در فضای مجازی بصورت پیام الکترونیکی پاسخ می دهم.

رشیدی ادامه داد: با طی کردن کلاس های فیزیولوژیکی زنان در ۶۰ ساعت خدماتم در خصوص مادرانی است که احساس می کنند در زمان زایمان نیاز به یک همراه دارند.

وی در خصوص خدماتی که به مادران باردار در این کلینیک های تخصصی داده می شود، گفت: کلاس های مختلفی در ۸ جلسه برای آگاهی زنان باردار در هر دوره از بارداری و یک جلسه کلاس نیز برای همسرانشان برگزار می شود.

رشیدی با اشاره به اینکه استقبال خوبی از این کلاس های دوران بارداری شده است، تصریح کرد: با انجام برخی ورزش های دوران بارداری جسم و روح این مادران آمادگی بیشتری برای زایمان طبیعی نسبت به دیگران پیدا می کند.

وی یادآور شد: انجمن علمی مامایی به صورت خودجوش در یک مرکز، ماماها را برای پاسخگویی به تماس های تلفنی تماس گیرندگان قرار داده تا زیر نظر وزارت بهداشت به این زنان خدمات مطلوبی در دوران بارداری ارائه شود.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55134
  • دیدگاه‌ها برای راه اندازی مشاوره غیرحضوری برای زنان باردار در روزهای کرونایی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.