• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

راه اندازی مجتمع قالیبافی در اسدآباد

  • کد خبر : 11914
  • 06 مرداد 1398 - 10:32
راه اندازی مجتمع قالیبافی در اسدآباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد از ایجاد و راه اندازی مجتمع قالیبافی در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر همدان، رحیم قربانی اظهار کرد: با رایزنی های صورت گرفته توسط نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ارائه تسهیلات برای راه اندازی مجتمع قالیبافی در این شهرستان فراهم شده است. وی با اشاره […]

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد از ایجاد و راه اندازی مجتمع قالیبافی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، رحیم قربانی اظهار کرد: با رایزنی های صورت گرفته توسط نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ارائه تسهیلات برای راه اندازی مجتمع قالیبافی در این شهرستان فراهم شده است.

وی با اشاره به سابقه اسدآباد در هنر قالیبافی و پیشرو بودن روستاهای ملحمدره و چنارعلیا در هنر قالیبافی شهرستان بیان کرد: در سالجاری ۳۱۸ میلیون تومان تسهیلات توسط بانکهای عامل به متقاضیان قالیبافی پرداخت شده که در تلاشیم با جذب اعتبارات بیشتر این میزان تسهیلات ارائه شده را افزایش دهیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد در ادامه با بیان اینکه در این مدت هیچ مشکلی در زمینه توزیع کالاهای اساسی وجود نداشته، افزود: ۲۰۴هزار کیلوگرم قند و ۱۸۰ هزارکیلوگرم شکر در چهارماهه نخست سال در اختیار مردم شهرستان قرار گرفته که این توزیع علاوه بر سطح شهر در روستاهای شهرستان نیز صورت گرفته است.

قربانی میزان گوشت توزیع شده در سطح شهرستان را ۴۸ هزار و۷۵۵ کیلو گرم اعلام کرد و یادآور شد: کمیته امداد، بهزیستی و افراد کم توان ازجمله جامعه هدف مورد نظر در توزیع گوشت یارانه ای بودند که توانستند گوشت یارانه ای را دریافت کنند.

وی با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی سطح شهرستان تصریح کرد: از ابتدای سالجاری با همکاری اتاق اصناف ۲هزار و ۴۶۰ مورد بازرسی از واحد های صنفی شهرستان صورت گرفته که در این رابطه ۸۸مورد واحد صنفی به تعزیرات معرفی شده اند.

قربانی با اشاره به ماده قانونی در زمینه الزام نصب برچسب قیمت نیز اظهار کرد: طبق ماده ۱۵ قانون نظام صنفی افراد صنفی عرضه کننده کالا و خدمات مکلفند با الصاق برچسب روی کالا یا نصب تابلو در محل کسب یا حرفه، قیمت واحد کالا یا دستمزد خدمات را بطور روشن و مکتوب و به صورتی که برای همگان قابل رویت باشد اعلام کنند.

انتهای یام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11914
  • دیدگاه‌ها برای راه اندازی مجتمع قالیبافی در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.