• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، تقابلی برای توطئه و پیشگیری از سوءاستفاده دشمن

  • کد خبر : 80550
  • 04 شهریور 1399 - 10:01
راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، تقابلی برای توطئه و پیشگیری از سوءاستفاده دشمن

کیومرث سرمدی با تأکید بر راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از سوی دولت به عنوان یک مطالبه مهم و مدنظر رهبری، گفت: راه‌اندازی این شبکه نه تنها در پیشرفت عرصه‌های مختلف مؤثر است، بلکه می‌تواند تقابلی با توطئه‌ها و حرکت‌های دشمن برای سوء استفاده باشد. کیومرث سرمدی عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم اسدآباد در مجلس […]

کیومرث سرمدی با تأکید بر راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از سوی دولت به عنوان یک مطالبه مهم و مدنظر رهبری، گفت: راه‌اندازی این شبکه نه تنها در پیشرفت عرصه‌های مختلف مؤثر است، بلکه می‌تواند تقابلی با توطئه‌ها و حرکت‌های دشمن برای سوء استفاده باشد.

کیومرث سرمدی عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در زمینه فضای مجازی و اهمیت آن، اظهار کرد: امروز با وجود فضای مجازی، ارتباطات در دنیا بر کسی پوشیده نیست و شبکه ملی اطلاعات می‌تواند در ایجاد انسجام و پیشرفت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نهادینه کردن الگوهای رفتاری درست اقدامی مؤثر باشد.

وی را‌ه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را یکی از واجبات امروز جامعه دانست و گفت: این شبکه می‌تواند پیشرفت در عرصه‌های مختلف را برای جامعه و کشور رقم بزند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: البته راه‌اندازی این شبکه می‌تواند تقابلی با توطئه ها و حرکتهای دشمن که از این فضا به نفع خود سوءاستفاده می کنند، باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، بر لزوم توجه به شبکه ملی اطلاعات از سوی وزارت ارتباطات و دولت تاکید کرد و خواستار راه اندازی آن به عنوان یک مطالبه مهم و مدنظر رهبر انقلاب شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80550
  • دیدگاه‌ها برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، تقابلی برای توطئه و پیشگیری از سوءاستفاده دشمن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.