• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

راهیان نور راه نجات فرهنگ جامعه است/ خادمین شهدا در کنار مردم حضور دارند

  • کد خبر : 106741
  • 22 اسفند 1399 - 14:47
راهیان نور راه نجات فرهنگ جامعه است/ خادمین شهدا در کنار مردم حضور دارند

علیرضا بتویی گفت: تمامی هدف خادمین شهدا امروز اشاعه فرهنگ شهدا در بین جوانانی است که در برابرتهاجم شدید فرهنگی دشمن قرار دارند و یکی از راه های نجات فرهنگ جامعه راهیان نور است. به گزارش عصر همدان؛ راهیان نور یکی از سفرهای خاص در کشور است که همه ساله افراد زیادی از مناطق عملیاتی […]

علیرضا بتویی گفت: تمامی هدف خادمین شهدا امروز اشاعه فرهنگ شهدا در بین جوانانی است که در برابرتهاجم شدید فرهنگی دشمن قرار دارند و یکی از راه های نجات فرهنگ جامعه راهیان نور است.

به گزارش عصر همدان؛ راهیان نور یکی از سفرهای خاص در کشور است که همه ساله افراد زیادی از مناطق عملیاتی در غرب و جنوب کشور بازدید می کنند.

این سفر معنوی دارای جایگاه خاصی در بیان اقشار جامعه است و سالیان سال است که پیر و جوان از در این مناطق حضور یافته و از نزدیک رشادت های شهدا را لمس می کنند.

با شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران برای حفظ سلامتی مردم برگزاری اردوی راهیان نور تعطیل شد و بسیاری دلتنگ زیارت این سرزمین های مقدس هستند.

روز ۲۰ اسفند ماه توسط شورای فرهنگ عمومی در تقویم کشور ما به نام روز راهیان نور نامگذاری شده است و به بهانه این روز گفت گویی با یکی از خادمین شهدا در سرزمین های نور داشت است.

علیرضا بتویی مسئول کمیته خادمین شهدا ملایر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سخنان رهبری درباره برگزاری مراسم راهیان نور اظهار کرد: رهبری بر شناساندن رشادت ه شهدا به نسل امروزی در اردوی راهیان نور توجه ویژه ای داشته اند.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوی راهیان نور را بر اساس سخنان رهبری یک ابتکار الهی است، تصریح کرد: حضور جوانان و نوجوانان باعث ایجاد انس و ارتباط خاص بین آنها و شهدا می شود.

مسئول کمیته خادمین شهدا ملایر گفت: جوانان و نوجوانان ما با حضور در این مناطق متحول شده و از نزدیک با رشادت های شهدا که در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند آشنا می شوند.

وی برگزاری اردوی راهیان نور را یکی از اصلی ترین راه های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست تاکید کرد: حس دلدادگی و وابستگی به این مناطق در بین افراد حاضر و خادمین شهدا وصف ناپذیر است.

بتویی به فعالیت ۱۲ ساله خود در اردوی راهیان نور و خادمی شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا رفتند تا حرف امام زمین نماند و امروز نیز هدف اصلی خادمین شهدا همین است.

وی گفت: تمامی هدف خادمین شهدا امروز اشاعه فرهنگ شهدا در بین جوانانی است که در برابر تهاجم شدید فرهنگی دشمن قرار دارند و یکی از راه های نجات فرهنگ جامعه راهیان نور است.

مسئول کمیته خادمین شهدا ملایر با بیان خاطراتی از سال های خادمی در ناطق شلمچه، طلاییه و معراج شهدا بیان کرد: بسیاری از افراد در سرزمین های نور متحول می شوند که نشان از اثر گذاری شهدا در این مناطق را دارد.

وی افزود: نوجوان امروز در منجلاب فرهنگی گیر کرده است و حضور در این مناطق و مشاهده ایثار شهدا و اثرات آنان می تواند جوانان و نوجوانان ما را نجات دهد.

بتویی با اشاره به خدمات هیئت خادمین شهدادر ملایر تصریح کرد: در این دو سالی که اردوی راهیان نور تعطیل است اقدامات متنوعی انجام شده است.

وی افزود: امسال اردوی راهیان نور به صورت مجازی برگزار می شود فرصت خوبی است تا کسانی که در این دو سال نتوانسته اند در این سرزمین ها حضور یابند از بتوانند با فیض آن بهره مند شوند.

مسئول کمیته خادمین شهدا ملایر با بیان اینکه خادمین شهدا در کنار مردم حضور دارند تصریح کرد: امسال به مناسبت روز راهیان نور از خانواده هی شهدا توسط هیئت خادمین شهدا سرکشی و بازدید می شود.

وی حمایت از هزار خانواده های محرومین و آسیب دیده از کرونا را یکی دیگر از برنامه های کمیته خادمین شهدا در ملایر عنوان کرد و گفت: یک هزار بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده تقسیم می شود.

بتویی ایجاد شبکه تدام بین خادمین و زائرین در بام ملایر و حرم شهدای گمنام را از دیگر برنامه ها در ملایر عنوان کرد و گفت: در این روزها شهدا در کنار مردم ایستاده اند و با هدف اشاعه فرهنگ راهیان نور فعالیت می کنند و در گروه های جهادی خدمت می کنند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=106741
  • دیدگاه‌ها برای راهیان نور راه نجات فرهنگ جامعه است/ خادمین شهدا در کنار مردم حضور دارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.