• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

راه‌اندازی دستگاه ماموگرافی دولتی برای نخستین‌ بار در نهاوند

  • کد خبر : 200573
  • 19 مهر 1402 - 8:53
راه‌اندازی دستگاه ماموگرافی دولتی  برای نخستین‌ بار در نهاوند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سی‌تی‌اسکن جدید برای شبکه نهاوند خریداری شده و دستگاه ماموگرافی نیز طی یکی دو ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

محمدمهدی مجذوبی گفت: مراسم کنگره ۸ هزار شهید دفاع مقدس در استان همدان در حال برگزاری است و شایسته است از این شهیدان و امام خمینی (ره) که نهال انقلاب را به همت و همیت خود کاشتند یاد کنیم و عرض طاعت و اطاعت خود را به پیشگاه ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب ابراز کنیم.
وی به دیدار اخیر وزیر بهداشت و معاونین وی با مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: در این دیدار، رهبر معظم انقلاب بر توجه ویژه به حوزه بهداشت تأکید داشتند که این رویکرد باعث می‌شود در آینده، حجم کمتری از بیماری داشته باشیم و بار مالی و هزینه‌ای کمتری برای کشور ایجاد شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: طرح پزشک خانواده در کبودرآهنگ در حال اجراست و باید آمادگی در سایر شهرستان‌ها هم ایجاد شود تا هر زمان که اجرای طرح در همه شهرستان‌ها ابلاغ شد مانعی وجود نداشته باشد.
وی با اشاره به اینکه نگاه ما به حوزه بهداشت و درمان استانی است و عملکرد هم باید استانی باشد بیان کرد: در زمینه پروژه‌ها طی دو سال گذشته، نهاوند عملکرد مناسبی داشته است در همین راستا باید محل زیست پزشکان مقیم را به‌سرعت پیگیری و اجرایی کنیم.
مجذوبی تشریح کرد: سی‌تی‌اسکن جدید برای شبکه نهاوند خریداری شده و دستگاه ماموگرافی نیز طی یکی دو ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200573
  • دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی دستگاه ماموگرافی دولتی برای نخستین‌ بار در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.