• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
رئیس بیمارستان شهید قدوسی نهاوند:

راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی پیشرفته در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند

  • کد خبر : 193161
  • 21 مرداد 1402 - 9:02
راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی پیشرفته در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند
رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند گفت: پیشرفته‌ترین دستگاه رادیولوژی دیجیتال ثابت ستون سقفی در این بیمارستان نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش عصر همدان، علی احسان آبایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به نیاز درمانی بیماران پیگیری‌های زیادی برای راه‌اندازی یک دستگاه رادیولوژی در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند انجام شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه یکی از مجهزترین دستگاه‌های رادیولوژی دیجیتال ثابت با ستون سقفی باارزش تقریبی ۳.۵ میلیارد تومان در بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند نصب شد.

رئیس بیمارستان شهید قدوسی نهاوند افزود: این دستگاه جدید در بخش رادیولوژی جهت خدمت‌رسانی بهتر به بیماران و همشهریان نصب و راه‌اندازی شد که با راه‌اندازی این دستگاه عملیات رادیولوژی در حداقل زمان ممکن برای بیماران انجام می‌شود.

آبایی گفت: با استفاده از این دستگاه دیجیتال اشعه کمتری به بیمار و همراهان و کادر پرسنلی و درمانی بیمارستان وارد می‌شود و مزیت‌های زیادی دارد.

وی ادامه داد: این دستگاه رادیولوژی مجهز به سیستم نرم‌افزاری و تحویل عکس به‌صورت سی دی است و می‌تواند کمک زیادی به تشخیص سریع و بهتر برای بیماران کند.

رئیس بیمارستان شهید قدوسی نهاوند اظهار داشت: باوجوداین دستگاه شاهد صرف جویی در مصرف برق، کیفیت عالی تصاویر، کاهش هزینه‌های جانبی و نگهداری تصاویر بیمار برای سال‌ها در سیستم را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193161
  • دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی پیشرفته در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.