• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
انتشار به مناسبت 16 مهر سالگرد شهادت شهید حاج حسین همدانی؛

راز اشک‌های حبیب حرم در سرزمین راهیان نور

  • کد خبر : 199909
  • 16 مهر 1402 - 9:37
راز اشک‌های حبیب حرم در سرزمین راهیان نور
حبیب حرم شهید حاج حسین همدانی در سرزمین راهیان نور اشک می‌ریزد و از خدا طلب شهادت می‌کند و سرانجام نیز به آرزویش می‌رسد و آسمانی می‌شود.

به گزارش عصر همدان، سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج حسین همدانی همواره در سخنرانی‌های خود آرزوی شهادت می‌کرد و از خدا می‌خواست که‌ای خدای شهیدان و ای خدای بزرگ از ما راضی باش و ما را بر سر سفره شهیدان مهمان کن شهید همدانی دریکی از بازدیدهای خود از سرزمین‌های راهیان نور در منطقه عملیات رمضان توصیف‌های بسیار زیبایی را از این سرزمین‌های حماسه بر زبان می‌آورد و از خداوند متعال درخواست می‌کند که آرزوی دیرینه‌اش را که شهادت در راه خداست برآورده کند.

در این فیلم سردار همدانی درحالی‌که اشک می‌ریزد از خداوند می‌خواهد که خون خود را درراه خدا و درراه و مسیر شهادت امام حسین (ع) تقدیم کند.

این شهید سرافراز می‌گوید: ای خدای بزرگ از ما راضی باش، می‌دانیم که باب شهادت هنوز بسته نشده و واقعاً دلم تنگ‌شده است و غصه‌ای برای من از این بالاتر نیست که از شهدا جداشده‌ام.

شهید همدانی والامقام سرانجام به آرزویش رسید و در حین عملیات مستشاری در ۱۶ مهر سال ۹۴ در حومه شهر حلب سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/س

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199909
  • دیدگاه‌ها برای راز اشک‌های حبیب حرم در سرزمین راهیان نور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.