• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
در شهر اسدآباد؛

رئیس شورا، شهردار شد

  • کد خبر : 204178
  • 24 آبان 1402 - 7:38
رئیس شورا، شهردار شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد از انتخاب شهردار بومی در این شهر خبر داد و گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر با اکثریت آرا، قاسمعلی شرکایی که یکی از اعضای شوراست را به عنوان شهردار انتخاب کردند.

حمیدرضا مرادی‌ضمیر در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان» از انتخاب شهردار شهر اسدآباد توسط اعضای شورای اسلامی این شهر خبر داد و گفت: براساس آرا حداکثری اعضای شورا، رئیس شورای اسلامی به عنوان شهردار منتخب شد.
وی با بیان اینکه تعداد پنج نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد به قاسمعلی شرکایی رأی داده و او را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند، افزود: این انتخاب در جلسه روز ۲۳ آبان با اکثریت آرا انجام شد.
پیش از این یعنی از چهارم مهرماه علی‌حسن‌ امیدی سرپرست و پیشتر بهرنگ دالوند شهردار شهر اسدآباد بود که در ۱۰۲ روز کاری خود استعفا داد و اعضای شورا با آن موافقت کردند.
شهر اسدآباد در طول دوره شورای ششم، سه سرپرست برای شهرداری( احمدعلی رضایی، رضا رشیدی، علی‌حسن امیدی) و دو شهردار (شاهین کلانتری‌بنگر، بهرنگ دالوند) انتخاب کرده که البته منتخب‌هایی هم داشته که به نتیجه نینجامیده و به عنوان شهردار منصوب نشدند.
حال ۵ تن از اعضای شورای اسلامی این شهر به این نتیجه رسیدند که یکی از اعضای شورای اسلامی این دوره را به عنوان شهردار انتخاب کنند و با تأیید انتخاب وی از سوی استانداری، یکی از اعضای علی‌البدل بر کرسی شورا تکیه خواهد زد.
قاسمعلی شرکایی، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اسدآیاد و اخیراً به عنوان رئیس شورا و یکی از اعضای هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مهندسی معماری است.
شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های استان همدان دارای چند شهر از جمله شهر اسدآباد است که یک شورای اسلامی با ۷ نفر عضو دارد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204178
  • دیدگاه‌ها برای رئیس شورا، شهردار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.