• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
نویسنده حوزه ادبیات پایداری:

ذهنیت جوانان به سمت ادبیات پایداری سوق داده شود

  • کد خبر : 206183
  • 12 آذر 1402 - 9:41
ذهنیت جوانان به سمت ادبیات پایداری سوق داده شود
نویسنده حوزه ادبیات با بیان اینکه همه جامعه سعی کنند نسل جدید را به سمت کتاب خوانی سوق دهند، گفت: باید ذهنیت جوانان ترغیب شود تا از حقایق دفاع مقدس و حوزه پایداری آگاه شوند.

مریم قلی زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با بیان اینکه تدوین کتاب سرو خرامان دو سال زمان برد تا به چاپ رسید، گفت: این کتاب در خصوص مشکلات زندگی یک جانباز اعصاب و روان است.

وی با اشاره به اینکه این کتاب قصه پُر غصه سال‌های پس از جنگ را روایت می‌کند، افزود: در کتاب روایت اتفاق‌ها از سال ۱۳۲۰ آغاز می‌شود به دانشگاه رسیده و در حکایاتی که در دل جنگ‌ رخ داده است را بیان می‌کند.

این نویسنده حوزه ادبیات پایداری ادامه داد: در این کتاب زندگی‌نامه مادر جانباز اعصاب و روانی بیان می‌شود که به‌خاطر جانباز شدن فرزند خود دچار ناملایماتی در زندگی شدند.

قلی‌زاده با تاکید براینکه این جانباز عزیز مهجور و مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: صدای این مادر پیر به جایی نرسیده و اشک‌های او نشان از مظلومیتش دارد.

وی با بیان اینکه کتاب از طریق حوزه ادبیات پایداری و حماسه ماندگار چاپ شده است، گفت: حوزه ادبیات پایداری افتخاری است که نویسند‌ه‌ها بتوانند در این حوزه قلم زده و گامی برای این میراث به جا مانده بردارند.

این نویسنده حوزه ادبیات پایداری در پایان تاکید کرد: باید همه جامعه سعی کنند نسل جدید را به سمت کتاب خوانی سوق دهند و ذهنیت جوانان ترغیب شود تا از حقایق دفاع مقدس و حوزه پایداری آگاه شوند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206183
  • دیدگاه‌ها برای ذهنیت جوانان به سمت ادبیات پایداری سوق داده شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.