• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

دیدار چهره‌به‌چهره مسئولان با مردم، زمینه‌ی خدمت‌رسانی را تسریع می‌کند

  • کد خبر : 175893
  • 02 بهمن 1401 - 9:26
دیدار چهره‌به‌چهره مسئولان با مردم، زمینه‌ی خدمت‌رسانی را تسریع می‌کند

در راستای پاسخگویی به مردم و محرومیت‌زدایی از روستاهای شهرستان بهار، میز خدمت جهادی در روستای کریم آباد بخش صالح آباد و قره آغاج انجام شد. به گزارش عصرهمدان؛ صبح امروز با حضور روح الله نباتی، فرماندار شهرستان بهار، برخی از رؤسا و نمایندگان ادارات اجرایی شهرستان‌ و مردم روستا، برنامه میز خدمت در روستای […]

در راستای پاسخگویی به مردم و محرومیت‌زدایی از روستاهای شهرستان بهار، میز خدمت جهادی در روستای کریم آباد بخش صالح آباد و قره آغاج انجام شد.

به گزارش عصرهمدان؛ صبح امروز با حضور روح الله نباتی، فرماندار شهرستان بهار، برخی از رؤسا و نمایندگان ادارات اجرایی شهرستان‌ و مردم روستا، برنامه میز خدمت در روستای کریم آباد وقره آغاج از توابع بخش صالح آباد برگزار شد، در این نشست صمیمی، اهالی روستای مشکلات و درخواست های خود را مطرح کردند.

در برنامه میز خدمت عمده‌ترین درخواست های مطرح‌شده از سوی مردم روستای کریم‌آباد و قره‌آغاج؛ نصب و تجهیز دکل مخابراتی، ساماندهی کانال فاضلاب داخل روستا، آسفالت معابر و جاده اصلی، بررسی و حفر چاه‌های کشاورزی، احداث سالن ورزشی، پارک و فضای سبز ، آسفالت و جدولگذاری معابر، احداث مدرسه،سالن ورزشی و فضای سبز، حل مشکل فشارکم، تکمیل کانال آبرسانی کشاورزی، وام مسکن روستایی و بهبود کیفیت آب شرب روستا بود.

فرماندار شهرستان بهار در این دیدارها اظهار کرد: حضور در جمع مردم و بررسی مشکلات روستاها را در دیدار چهره به چهره با مردم ادامه می دهیم چرا که بررسی و حل مشکلات روستاها از اولویت های دولت سیزدهم است.

روح الله نباتی افزود: بسیاری از موارد مطروحه در این جلسه با همکاری و همیاری مردم و ادارات اجرایی قابل حل است و با تامین بودجه و پیگیری های لازم شاهد رفع این مشکلات خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بهار با استماع این موارد و تبادل نظر با نمایندگان ادارات اجرایی شهرستان بر پیگیری حل مشکلات روستای کریم آباد در اسرع وقت تاکید کرد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=175893
  • دیدگاه‌ها برای دیدار چهره‌به‌چهره مسئولان با مردم، زمینه‌ی خدمت‌رسانی را تسریع می‌کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.