• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
0

دومین روز تجمع و ازدحام برای توزیع سبد معیشتی به همراه کرونا+تصاویر

  • کد خبر : 80535
  • 04 شهریور 1399 - 8:37
دومین روز تجمع و ازدحام برای توزیع سبد معیشتی به همراه کرونا+تصاویر

کمیته امداد تویسرکان در دومین روز متوالی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به توزیع سبد غذایی نموده که این اقدام باعث تجمع افراد در یک مکان شده است. به گزارش عصر همدان، دیروز بود که خبری از تخلف یک نهادحمایتی و خروج این نهاد از دستورالعمل های بهداشتی در شرایط قرمز بودن وضعیت کرونا […]

کمیته امداد تویسرکان در دومین روز متوالی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به توزیع سبد غذایی نموده که این اقدام باعث تجمع افراد در یک مکان شده است.

به گزارش عصر همدان، دیروز بود که خبری از تخلف یک نهادحمایتی و خروج این نهاد از دستورالعمل های بهداشتی در شرایط قرمز بودن وضعیت کرونا در  تویسرکان منتشر شد که این تخلف مربوط به تجمعی بهم فشرده در یک مکان به بهانه توزیع سبد غذایی در تویسرکان بود.

اما در دومین روز متوالی در کمال ناباوری مجددا اقدام این نهاد حمایتی تکرار و باعث شکل گیری ازدحام جمعیت در این روزهای حساس شیوع بیماری کرونا شده است.

مسئولین شهرستان تویسرکان و بخصوص مسئولین کمیته امداد و فرمانداری باید پاسخگوی این اقدامات خطرناک باشند و توضیح دهند که اینگونه تجمعات بدون ضابطه در شهرستانی که نزدیک دوماه  در وضعیت قرمز و حاد بیماری کرونا به سر می برد با چه توجیهی سازگار است.

 

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80535
  • دیدگاه‌ها برای دومین روز تجمع و ازدحام برای توزیع سبد معیشتی به همراه کرونا+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.