• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

دولت وظیفه ایجاد زیر ساخت برای استفاده دانش آموزان از آموزش مجازی را دارد/عدم ورود شفاف وزارت آموزش و پرورش به حضور دانش‌آموزان

  • کد خبر : 82743
  • 16 شهریور 1399 - 8:11
دولت وظیفه ایجاد زیر ساخت برای استفاده دانش آموزان از آموزش مجازی را دارد/عدم ورود شفاف وزارت آموزش و پرورش به حضور دانش‌آموزان

کیومرث سرمدی آموزش و پرورش معتقدم که آموزش و پرورش برای حضور دانش اموزان در مدارس خیلی شفاف و مدون ورود پیدا نکرده، گفت: باید مسئولان وزارت آموزش و پرورش در اسرع وقت با یک اطلاع رسانی دقیق برنامه ای جامع داشته باشند تا هم مسئولین استانی و شهرستانی و هم مدیران مدارس تکلیف خود […]

کیومرث سرمدی آموزش و پرورش معتقدم که آموزش و پرورش برای حضور دانش اموزان در مدارس خیلی شفاف و مدون ورود پیدا نکرده، گفت: باید مسئولان وزارت آموزش و پرورش در اسرع وقت با یک اطلاع رسانی دقیق برنامه ای جامع داشته باشند تا هم مسئولین استانی و شهرستانی و هم مدیران مدارس تکلیف خود را بدانند.

کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به آغاز سالتحصیلی، اظهار کرد: سلامت دانش آموزان، معلمان و خانواده های آنان مهم است و باید آنچه در ایمن ماندن فرد کمک می کند، رعایت شود.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی بهداشتی در مدارس گفت: ما هم با وجود ویروس منحوس کرونا و کمبود امکانات بهداشتی دغدغه سلامتی دانش آموزان را داریم، به خصوص در دانش آموزان کم سن و سال و پایه اولی که ممکن است به لحاظ جنب و جوش، بهداشت را رعایت نکنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: بنده معتقدم که آموزش و پرورش برای حضور دانش آموزان در مدارس خیلی شفاف و مدون ورود پیدا نکرده، اینکه کلاسها دقیقا” به چه نحوی برگزار می شود و اگر تقسیم بندی وجود دارد، حدود و حدود و تعداد دانش اموزان که می توانند حضور پیدا کنند، چقدر است و یا بعضا مدیران تکلیف خود را بدانند.

وی با اشاره به عدم هماهنگی و تصمیم گیری در برپایی مدارس، تصریح کرد: بنده هم با رسانه هم عقیده ام و نگران سلامتی دانش آموزان هستم و می‌طلبد مسئولان وزارت آموزش و پرورش در اسرع وقت با یک اطلاع رسانی برنامه های جامع و دقیق داشته باشند.

سرمدی تأکید کرد: باید هم مدیران استانی و هم شهرستانی به تبع مدیران مدارس که در واقع خط مقدم این امر مهم هستند، تکلیف خود را بدانند.

وی در خصوص عدم ثبت نام تعداد بسیاری از دانش آموزان در مدارس، گفت: دلایل مختلف برای عدم ثبت نام دانش موزان در مدارس شهرستان می تواند وجود داشته باشد اما طبیعتا دولت برای خانواده های که نگران سلامتی فرزندانشان هستند، باید برنامه داشته باشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به اینکه بسیاری از روستاهای ما به لحاظ عدم وجود زیرساختهای مخابراتی و البته ناتوانی مالی خانواده برای خرید ابزارهای مانند تبلت وجود دارد، گفت: این وظیفه دولت است که زیرساخت‌ها را برای آموزش مجازی آماده کند و البته تلاش آنها همین امر است.

وی یادآور شد: طبیعی است که حضور فیزیکی دانش آموزان به صورت دائم و مستمر در مدارس با توجه به عدم پیش بینی اینکه در آینده چه خواهد شد، در هاله ای ابهام است مهمترین چیزی که می‌توان به آن اکتفا کرد تکمیل و تجهیز زیرساختهای مخابراتی و آمادگی برای بهره مندی از فضای مجازی است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82743
  • دیدگاه‌ها برای دولت وظیفه ایجاد زیر ساخت برای استفاده دانش آموزان از آموزش مجازی را دارد/عدم ورود شفاف وزارت آموزش و پرورش به حضور دانش‌آموزان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.