• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

دولت، تلاش معلمان در جهاد تبیین را می طلبد/ ۶۴۵ هزار میلیارد تومان، بدهی باقیمانده از دولت گذشته

  • کد خبر : 151973
  • 19 اردیبهشت 1401 - 8:59
دولت، تلاش معلمان در جهاد تبیین را می طلبد/ ۶۴۵ هزار میلیارد تومان، بدهی باقیمانده از دولت گذشته

علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: دولت، ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان سود اوراقی که دولت قبل گرفته را پرداخت می کند و ۶۴۵ هزار میلیارد تومان بدهی باقیمانده از دولت قبل مانده است. به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندارد همدان با حضور در آیین استانی سپاس معلم که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به […]

علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: دولت، ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان سود اوراقی که دولت قبل گرفته را پرداخت می کند و ۶۴۵ هزار میلیارد تومان بدهی باقیمانده از دولت قبل مانده است.

به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندارد همدان با حضور در آیین استانی سپاس معلم که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به همت بسیج فرهنگیان ناحیه همدان برگزار شد، گفت: امروز باید قدردان تلاش های معلمان باشیم چرا که دستاوردهای خوبی در عرصه علم و دانش داریم .

وی افزود: معلم چون شمع می سوزد و به جامعه روشنی می بخشد کما اینکه جایگاه معلم در تعالیم دینی ما نیز بسیار ارزشمند است.

قاسمی فرزاد گفت: معلم با عطوفت ذره ذره علم را در نهاد کودکان و نوجوانان تزریق و در نهاد آنها قرار می دهد.

استاندارد همدان با تاکید بر اینکه معلمینی را می شناسیم که ایثار و فداکاری آنها مثال زدنی است، اضافه کرد: امروز معلمین ما در راستای جهاد تبیین باید تلاش کنند و البته این مسئولیت برای بسیجیان به مراتب مهمتر است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: بسیجی بودن یعنی آماده شدن برای انجام هر وظیفه و تکلیف؛ معلمی که نقش ایثارگر دارد به مراتب مسئولیت سنگین تری دارد.

وی افزود: امروز باید به دانش آموزان دسیسه ها را نشان دهیم و اجازه ندهیم برخی خوراک مسموم در فضای مجازی به خورد جوانان رود.

استاندارد همدان گفت: دولت سیزدهم در راستای اصلاح امور قدم بر می دارد؛ صدها هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل برای دولت سیزدهم باقی مانده است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه اختصاص ارز ترجیحی نه‌تنها به کنترل تورم منجر نخواهد شد، بلکه زمینه رانت و فساد را نیز فراهم می‌کند، تصریح کرد: کالاهای ارزان قیمت با ارز ترجیحی تا ۳۰۰ کیلومتر فراتر از مرزها، مورد بهره برادری قرار می‌گرفت.

وی افزود: دولت فقط ماهانه ده هزار میلیارد تومان سود اوراقی که دولت قبل گرفته را پرداخت می کند و ۶۴۵ هزار میلیارد تومان بدهی باقیمانده از دولت قبل مانده است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=151973
  • دیدگاه‌ها برای دولت، تلاش معلمان در جهاد تبیین را می طلبد/ ۶۴۵ هزار میلیارد تومان، بدهی باقیمانده از دولت گذشته بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.