• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان ۱۸ الی ۲۳ دی ماه برگزار می شود

  • کد خبر : 41597
  • 16 دی 1398 - 14:51
دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان ۱۸ الی ۲۳ دی ماه برگزار می شود

احمدرضا احسانی با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان ۱۸ الی ۲۳ دی ماه برگزار می شود، گفت: ریل گزاری و سیاست گذاری در حوزه فرهنگ یکی از وظایف ماست و برای تاثیرگذاری، ادارات باید در کنار ما باشند. به گزارش عصر همدان؛ احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در نشست خبری […]

احمدرضا احسانی با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان ۱۸ الی ۲۳ دی ماه برگزار می شود، گفت: ریل گزاری و سیاست گذاری در حوزه فرهنگ یکی از وظایف ماست و برای تاثیرگذاری، ادارات باید در کنار ما باشند.

به گزارش عصر همدان؛ احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، ضمن تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان ۱۸ الی ۲۳ دی ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب آخرین بار سال ۹۵ برگزار شد، گفت: آشنایی مردم با حوزه نشر و تولیدات نشر جدید در طول سال، بسترسازی برای کلیه اقشار و همچنین آشنایی با فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تبادل نظر و ایجاد فضایی برای گفتگوی اهالی فرهنگ و هنر از اهداف این نمایشگاه است.

احسانی ابراز داشت: در این نمایشگاه ۵۹۹  ناشر اعلام آمادگی کردند و ۱۸۰ ناشر انتخاب شده که ۹۰ ناشر تخصصی کودکان و نوجوان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه فرهنگ و هنر استان نباید تعطیل بماند، افزود: بسیاری از موارد و هزینه ها را صفر و رایزنی کردیم که اهداف فرهنگ و هنر استان تعطیل نشود و در بخش اجراهای خیابانی توانستیم بصورت ۱۰۰ درصدی انها را اجرا شد.

وی بیان کرد: ریل گزاری و سیاست گذاری در حوزه فرهنگ یکی از وظایف ماست اگر بخواهیم تاثیرگذاری بالا برود باید ادارات دیگر در کنار ما باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه برنامه نمایشگاه به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد چهارشنبه افتتاح می شود، عنوان کرد: برنامه های شاخص جشنواره هنرهای تجسمی را بعد از سه سال در سطح استان و به میزبانی کبودراهنگ روز چهارشنبه برگزار می کنیم.

احسانی ضمن اشاره به اجرای جشنواره ادبی در دهه فجر به یادواره سیدجمال الدین اسد آبادی همزمان با افتتاح فرهنگسرای سیدجمال اسد آبادی در اسفندماه نیز اشاره کرد و افزود: جشنواره موسیقی همزمان با موسیقی فجر در تهران، در همدان هم برگزار می شود.

در ادامه ای نشست مسئول نمایشگاه بین المللی همدان با بیان اینکه ساعت کاری نمایشگاه از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر و ۱۵ الی ۲۰ شب است، گفت: ۳۰۰ ناشر از بین ۵۹۴ ناشر حضور مستقیم دارند و ناشران مطرح از استان های تهران، گیلان، خراسان رضوی، قزوین، قم و همدان در این نمایشگاه حضور دارند.

حمید گلی پور افزود: روز چهارشنبه ۱۸ دی ساعت ۱۰ نمایشگاه افتتاح می شود و از کتاب «ناله زندانیان خاک» تألیف دکتر عبداله نصرتی و کتاب «هزار خرده سکوت» نوشته فرشته اکبری رونمایی می شود که هزینه فروش کتاب به خیریه محک یا مجمع خیرین سلامت داده می شود.

وی با بیان اینکه ۵۳ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه ارائه داده می شود، عنوان کرد: بانک شهر در نمایشگاه برای بن کتاب مستقر است و مردم می توانند بن ها را از آنجا تهیه کنند.

انتهای پیام/ ک

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41597
  • دیدگاه‌ها برای دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان ۱۸ الی ۲۳ دی ماه برگزار می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.