• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

 دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشوراست/ روحیه جهادی در دوران دفاع مقدس ما را نجات داد

  • کد خبر : 21840
  • 31 شهریور 1398 - 10:50
 دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشوراست/ روحیه جهادی در دوران دفاع مقدس ما را نجات داد

فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از فرهنگ عاشوراست گفت: ملت ایران در یک دهه محرم، فرهنگ عاشورا را مرور کرد. به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح که در آرامگاه باباطاهر برگزار شد […]

فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از فرهنگ عاشوراست گفت: ملت ایران در یک دهه محرم، فرهنگ عاشورا را مرور کرد.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح که در آرامگاه باباطاهر برگزار شد اظهار داشت: امروز فرهنگ دفاع مقدس برای ما از همه چیز بیشتر اهمیت دارد و روحیه جهادی توانست در دوران دفاع مقدس ما را نجات دهد.

وی افزود: اگر ما درس های دفاع مقدس را مرور کنیم امروز می توانیم پیروزی خود را تضمین کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه امام ما حضرت آقا می فرمایند که گام دوم را با جوانان برادریم عنوان کرد: توجه حضرت آقا به جوانان به این دلیل است که عمده شهدای ما در دوران دفاع مقدس در شرایط جنگ توانند جنگ هشت ساله را پشت سر بگذارند.

سردار مجیدی در ادامه خاطر نشان کرد: همه دفاع مقدس ما برگرفته از فرهنگ عاشوراست و ملت ایران در یک دهه محرم، فرهنگ عاشورا را مرور کرد.

وی با بیان اینکه ملت ما به تاسی به امام حسین ع ایستادگی در مقابل استکبار را تداعی می‌کنند تاکید کرد:اطاعت محض برای حفظ نظام اسلامی لازم و ضروری است.

وی با اشاره به سخنان اخیر سید حسین نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: سید حسن نصرالله شعارهای عاشورای ۶۱ را نام برد و خطاب به رهبر انقلاب فرمود ای سرور و امام ما اگر هزار بار کشته شویم آماده ایم در راه دین و شما دوباره جان خود را تقدیم کنیم و این یعنی اطاعت مطلق.

فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه فروپاشی آمریکا از هر زمان دیکر نزدیک تر شده است تصریح کرد: انصار الله یمن با یک حرکت زیبا توسط پهپاد ها مراکز نفتی را بمباران می کند اما آنهایی که ادعا می‌کردند ما از منافع شما(عربستان) حفاظت می کنیم، نتوانستند کاری بکنند و یعنی افول آمریکا.

مجیدی در پایان گفت: ما دنبال تمدن نوین اسلامی هستیم و برای عملی شدن این تمدن باید به قرآن تمسک کنیم.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=21840
  • دیدگاه‌ها برای  دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشوراست/ روحیه جهادی در دوران دفاع مقدس ما را نجات داد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.