• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

دفاع مقدس، درسی ماندگار برای تاریخ ایران اسلامی

  • کد خبر : 129495
  • 31 شهریور 1400 - 8:31
دفاع مقدس، درسی ماندگار برای تاریخ ایران اسلامی

حبیب شهنوازیان اظهار کرد: دیدار و تجلیل از رزمنده پیشکسوت، برگزاری محفل ادبی و رونمایی از چندین کتاب، از برنامه های شاخص اداره ارشاد همزمان با هفته دفاع مقدس در شهر بهار است. حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع […]

حبیب شهنوازیان اظهار کرد: دیدار و تجلیل از رزمنده پیشکسوت، برگزاری محفل ادبی و رونمایی از چندین کتاب، از برنامه های شاخص اداره ارشاد همزمان با هفته دفاع مقدس در شهر بهار است.

حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر از ایثارگری های رزمندگان در طول دفاع مقدس، محفل ادبی و خاطره گویی، برگزاری مسابقه مجازی با موضوع دفاع مقدس همراه با اهدای جوایز به برگزیدگان در هفته دفاع مقدس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار برگزار خواهدشد.

شهنوازیان با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان با روحیه ایثار و شهادت طلب صحنه‌های ماندگاری در تاریخ آفریدند گفت: برگزاری مراسم دیدار و تجلیل از رزمنده پیشکسوت نیز از برنامه های شاخص اداره ارشاد در طی هفته دفاع مقدس میباشد چرا که این بزرگان درسی ماندگار برای تاریخ ایران اسلامی هستند و باید همیشه قدردانشان باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار افزود: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در طول هفته دفاع مقدس، انجام تبلیغات محیطی و انعکاس اخبار در فضای مجازی، رونمایی ازکتاب مجموعه شعر (گندمی های روشن موهات) در محل فرمانداری شهر بهار از دیگر برنامه های این مناسبت میباشد که با حضور فرهنگ دوستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=129495
  • دیدگاه‌ها برای دفاع مقدس، درسی ماندگار برای تاریخ ایران اسلامی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.