• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

دغدغه های مردم با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد

  • کد خبر : 81115
  • 08 شهریور 1399 - 12:16
دغدغه های مردم با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت:نشست نمایندگان منتخب کمیسیون‌های مجمع عالی بسیج و نماینده شهرستان الگویی مناسب از مطالبه گری و پاسخگویی در نظام اسلامی است. به گزارش عصر همدان، سرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته نشست نمایندگان منتخب کمیسیون‌های تخصصی مجمع عالی بسیج شهرستان و نمانیده مردم […]

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت:نشست نمایندگان منتخب کمیسیون‌های مجمع عالی بسیج و نماینده شهرستان الگویی مناسب از مطالبه گری و پاسخگویی در نظام اسلامی است.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته نشست نمایندگان منتخب کمیسیون‌های تخصصی مجمع عالی بسیج شهرستان و نمانیده مردم در خصوص مطالبات مردم در سپاه ناحیه برگزار شد.

وی با اشاره به بیان مطالبات مردم در این دیدار گفت:نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی با احصا مشکلات حوزه های مختلف در ارتباط با مردم و مرتبط با وظایف نمایندگی به بیان این مشکلات پرداختند.

مهدوی بیان اینکه در این نشست مشکلات حوزه های راه و مسکن،کشاورری،صنعت،رسانه و فضای مجازی،ورزش و تربیت بدنی و فرهنگی و اجتماعی با نماینده شهرستان مطرح شد ،ادامه داد:این نشست در فضای بسیار صمیمی و صریح به یک نشست الگو بدل شد.

وی برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ میان مسئولان شهرستان و نمایندگان مردم را مطالبه جدی مردمی و رهبری دانست و افزود:مسئولان با حضور در میان مردم و توضیخ اقدامات انجام شده و موانع موجود می توانند به اقناع سازی افکار عمومی بپردازند.

مهدوی تلاش در جهت ایفای نقش حدی مطالبه کری توسط مجمع عالی بسیج را یک اصل عنوان کرد و گفت:در این نشست نماینده شهرستانهای رزن و درگزین ضمن بیان بخیر مشکلات کشوری و شهرستانی بخصوص کمبود منابع و برخی مشکلات ساختاری به بیان راهکارهای موجود پرداخت.

فرمانده بسیجیان شهرستان با اشاره به ضرورت بیان دغدغه های مردمی گفت:سخن و خواسته های به حق مردم باید به مسئولان رسانده شود.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=81115
  • دیدگاه‌ها برای دغدغه های مردم با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.