• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

دشمن دنبال ایجاد گسست بین مردم و نظام است/ هوشیار باشیم

  • کد خبر : 909
  • 18 مرداد 1397 - 19:58
دشمن دنبال ایجاد گسست بین مردم و نظام است/ هوشیار باشیم

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اکنون که در چهلمین سال انقلاب هم و غم دشمن فاصله انداختن بین مردم و نظام و اختلال در وحدت است، بیش از هر چیزی به بصیرت نیاز داریم.

به گزارش عصر همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در همایش نخبگان که با حضور سردار نقدی معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: طی دو هفته قبل سردار سلیمانی در همدان حضور داشت و امروز نیز یکی از همرزمان او در استان شهیدپرور همدان حضور یافته که مایه مباهات است.

وی ادامه داد: سردار نقدی سال‌های سال برای ولایت و نظام جمهوری اسلامی سربازی کرد و در بسیج هم تربیت انسان‌های بزرگ و انقلابی را رقم زد و امروز سکان فرهنگی سپاه را بر عهده گرفته که قطعا هدایت‌های وی اثرگذار خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: اکنون که در چهلمین سال انقلاب نیز هم و غم دشمن فاصله انداختن بین مردم و نظام و اختلال در وحدت است، بیش از هر چیزی به همدلی و بصیرت مردم نیاز داریم.

وی اضافه کرد: در ایام اخیر دیدیم که حجم بمباران تبلیغی استکبار و دشمن چقدر بزرگ بود و مردم فهیم ما یک بار دیگر جواب دشمن را دادند؛ در همدان نیز مردم بسیار زیبا به حرکت دشمن پاسخ منفی داده و اسراییل و آمریکا را ناکام گذاشتند.

مجیدی با تأکید بر اینکه هر چه قدر به مردم خدمت کنیم، کم است، افزود: آنها وظیفه خود را برای انقلاب انجام دادند و ما هم باید سربازی خود را به اکمال برسانیم.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=909
  • دیدگاه‌ها برای دشمن دنبال ایجاد گسست بین مردم و نظام است/ هوشیار باشیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.